Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ en windows 7 - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

als het pro is, kan je de productcode bij modife my profile ingeven en dan kan je via VDJ het downloaden.
 

Posted Sat 19 Feb 11 @ 12:40 pm
Klopt, al hartelijk bedankt maar nu zit ik met een volgend probleem. Het lukt mij wel om het programma te downloaden via die link, maar mijn computer detecteerd de controller niet. Er komt een melding dat ik hem opnieuw moet inpluggen. Mijn compter herkent de controller wel, maar virtual dj niet.

Dank bij voorbaad
 

Posted Sat 19 Feb 11 @ 12:47 pm
@ DJ VINCC:
Niels is LE-gebruiker, net als jij.......

Je kunt eens kijken in het download Center (nadat je bent ingelogd) of er een update beschikbaar is voor jouw versie. Ik vermoed dat je nu nog met V5 of een vroege versie van V6 werkt en die kunnen helaas niet overweg met Windows 7.
In dat geval heb je 3 opties:
1 - W7 eraf en XP erop (Misschien de goedkoopste manier als je nog ergens XP hebt liggen. Moet je wel de goede drivers zoeken)
2 - Pro kopen (je krijgt korting omdat je al LE-gebruiker bent)
3 - Tijd voor een nieuwe console met een recentere versie van VDJ.

Je kunt ook de Free Home-versie downloaden en installeren, alleen werkt je console dan nog maar 10 minuten per sessie. Daarna kun je alleen nog met muis, toetsenbord en interne geluidskaart werken. Dat is dus ook verre van ideaal.

[EDIT] Je zat er al tussen met je reactie....
 

Posted Sat 19 Feb 11 @ 12:48 pm
soms werkt het ook om programma's te draaien in comaptibiliteitsmodus, klik met de rechtermuisknop op je programma en kies voor compatibilitietsmodus, kies dan voor windows xp. als dat niet werkt zou je nog een dual boot systeem kunnen maken met windows 7 en bijvoorbeeld xp.
 

Posted Sun 20 Feb 11 @ 12:42 am


(Old topics and forums are automatically closed)