Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ en windows 7 - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

hoi als ik VDJ wil installeren vanaf de site of vanaf de cd (oude versie) dan loopt hij bij de laatste seconde vast en krijg ik VDJ niet geinstalleerd, ik moet dan via taakbeheer alles afsluiten.

Weet iemand hier iets van en een oplossing hoe ik VDJ dan kan installeren

al vast bedankt

groetjes
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 4:36 pm
komt in ieder geval niet door windows 7,
probeer het eens zonder virus scanner en in admin mode (rechtermuisknop -> rusn as admin)
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 4:44 pm
Hier heb ik dus ook last van. Het gekke is dat de gratis Home versie wel werkt op mn PC. Die installeert wel gewoon. Maar de Full versie blijft dus hangen bij laatste stuk van de install. Als ik de virusscanner op non actief zet en in administratormodus open dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

hij blijft hangen bij

Current File

Copying File:
C:\Program Files (x86)\VirtualDJ\vdj.exe

All Files

Time Remaining 0 minutes 1 second



echt laatste seconde van de install dus. Iemand een idee?
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 2:34 am
weet je zeker dat je virusscanner echt uit staan. ook windows defender en alles.
verwijder eerst mogelijke eerdere installaties volledig, ook handmatig overgebleven resten verwijderen.
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 3:42 am
Yep, alles verwijderd, nog geen succes
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 3:44 am
welke os gebruik je
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 2:04 pm
Windows 7 64 bit. Het is inmiddels opgelost doordat ik na wat vogelen een Protection error kreeg en dus via contactformulier contact moest zoeken met medewerker. Max uit Italie is 1,5 uur bezig geweest met mijn computer via controle op afstand, en uiteindelijk is het hem gelukt. Ik heb geen idee wat nou uiteindelijk het probleem was... hele vage shit
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 2:22 pm
protection error krijg je bij gebruik van een illegale versie,of als je in het register hebt zitten rommelen waarbij je je serienummer hebt verwijderd of aangepast. mogelijk heb je die ooit een keer gebruikt en zijn daar resten van blijven zitten in je systeem.
in ieder geval goed dat het is opgelost
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 2:39 pm
ik vind dat een beetje eng hulp op afstand maar ik krijg VDJ nog steeds niet geinstalleerd
heb zelf een tool over heen gegooid van VDJ dat alles weg haalt,
dit had ik zelf van VDJ gekregen maar tot nu toe geen succes
baal hier ontzettend van
 

Posted Fri 21 Jan 11 @ 2:59 pm
Hulp op afstand is niet eng zolang je weet wie er bezig is op je PC. Daarnaast: als er geen vertrouwelijke info op je PC staat (en waarom zou je dat op je werkPC zetten) wat zou het dan voor kwaad kunnen? Als je het aanbod krijgt van een teammember, zou ik dat met beide handen aanpakken.
Heb je er al eens aan gedacht je PC helemaal schoon te maken en W7 opnieuw te installeren? Alle updates en drivers er op en pas daarna de installatie uitvoeren. Mocht je andere software op het ding hebben staan, dan zou ik dat pas installeren als je VDJ erop hebt staan. Dan weet je zeker dat er niets elkaar bijt. (Hoewel ik daar nog niets over heb gehoord)
Het is een takkeklus, maar als niets werkt, zou ik dat toch serieus overwegen.
 

Posted Sat 22 Jan 11 @ 4:37 am
Dear-DjHome userMember since 2009
Je hebt in windows 7 als het goed is 2x program files. een met (x64) of (x82). In deze folder moet je het NIET installeren. Maar in de normale program files, ik had eerst hetzelfde probleem. En is nu opgelost;)
Alvast veel geluk met je Vdj

Laurens
 

Posted Wed 26 Jan 11 @ 3:27 pm
Dank voor je bijdrage. Als je het standaard pad volgt, wordt VDJ in de map Program Files (x86) geïnstalleerd. En daar hoort hij. Dat is de map voor 32-bits applicaties en VDJ is een 32-bits applicatie. Installeer je in de andere map, dan verwacht Windows een 64-bits programma. En dan gaat het mis. Daar zou ik dus niet mee rommelen.
 

Posted Wed 26 Jan 11 @ 5:41 pm
Dear-Dj wrote :
Je hebt in windows 7 als het goed is 2x program files. een met (x64) of (x82). In deze folder moet je het NIET installeren. Maar in de normale program files, ik had eerst hetzelfde probleem. En is nu opgelost;)
Alvast veel geluk met je Vdj

Laurens


Klopt, dat is uiteindelijk wat er ook bij mij gebeurd is :)
 

Posted Thu 27 Jan 11 @ 8:47 am
hallo allemaal,

ik heb voor iets meer dan een jaar geleden virtualdj gekocht, en vind het echt een top programma!!
ik heb alleen één probleempje, als ik virtualdj open, doet hij het wel, maar na een tijdje gaat de hele computer vast zitten.
k wou graag weten of dat aan mijn computer of aan virtualdj ligt, of het een bekend probleem is, en of iemand een oplossing weet.

met vriendelijke groet,

Tom
 

Posted Mon 07 Feb 11 @ 12:57 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Dag Tom,

Je moet wat meer info geven, omdat (en ik spreek uit ervaring) "vastlopers" vele oorzaken kunnen hebben.
Specificeer wat je hebt aan apparatuur (dus je laptop of PC), wat staat er nog meer aan software op geinstalleerd, etc.

Lees ook eens andere topics, daar kom je al heel veel info tegen.
Lees bv. maar eens de door mij ingebrachte topic "De zoektoch gaat verder....
 

Posted Mon 07 Feb 11 @ 1:57 pm
bij mij is vdj nog nooit bijven hangen en zeker de hele pc niet.
zal ook niet aan vdj liggen. heb je wel eens naar je temperaturen gekeken van je cpu en videokaart.
 

Posted Tue 08 Feb 11 @ 1:05 pm
Dag Wilberg en S.waterreus,

ik heb een dell inspiron N5030 laptop met: een pentium dual core T45oo processor, 4 gb werkgeheugen, 320 gb harde schijf, bluetooth module, webcam en een atheros 802.11N wifi module R.
alle software wat ik erop heb staan is: adope, atheros driver (driver voor wifi module), driver voor een hp printer, webcam driver, java, kaspersky anti-virus, microsoft office 2007 (legale versie), mircosoft silverlight, realtek audio driver, virtual dj (legaal gekochte versie), bluetooth driver en windows messenger 2011.
de laptop gaat vaak vast zitten als je virtualdj gebruikt, en in virtual dj de muziek lijst opend. ik heb gekeken naar de tempratuur van de laptop met speciale software, en heb ook al gekeken of de processor het wel aan kan, maar die kan het makkelijk aan, en de tempraturen zijn oke.
ik denk zelf dat het (ook) te maken heeft met windows messenger 2011.

met vriendelijke groet,

Tom
 

Posted Wed 09 Feb 11 @ 12:58 pm
Hoi, Tom,

het is sowieso belangrijk om alles dat je niet nodig hebt als VDJ draait, af te sluiten. Bluetooth heb ik op andere delen van het forum voorbij zien komen als schuldige.
Mocht je het weer eens gaan proberen, sluit dan alles af dat je niet nodig hebt met VDJ. Wifi en bluetooth? Er is niets in VDJ dat daarmee overweg kan. Afsluiten, dus. Messenger? Kun je inderdaad ook niets mee als je draait.
Als je niet verbonden bent met internet (heb je ook niet nodig in VDJ) kun je de virusscanner ook uitschakelen. De rest moet je zelf opstarten dus als je dat niet doet, moet je al een heel eind komen.
Wil je toch gebruik maken van Messenger, probeer dan een oude PC op de kop te tikken waarmee je kunt kletsen met de rest van de wereld tewijl je met de muziek bezig bent. Weet je zeker dat ze elkaar niet bijten ;)

Succes,
Martin.
 

Posted Wed 09 Feb 11 @ 4:10 pm
hoi Martin,

bedankt voor je advies. ik zal het proberen. ik moet alleen ff kijken hoe ik dat ga doen met de bluetooth want k heb een bluetooth muis erbij. maar ik zal wel ff kijken.

met vriendelijke groet,

Tom Roering
 

Posted Thu 10 Feb 11 @ 4:06 pm
Dag,
Ik heb nog een oudere versie van Virtual Dj en kon hier perfect mee werken op mijn oude pc. Die is echter gecrashed en nu heb ik een nieuwe laptop met windows 7 er op. Als ik mijn virtual dj probeer te instaleren komt er een bericht dat mijn besturingssysteem niet geschikt is voor het programma. Hierdoor kan ik ook mijn mengpaneeltje ook niet meer gebruiken. Is het mogelijk om op een manier het programma toch op mijn computer te krijgen en zo dus alles nog te kunnen gebruiken.

Dank bij voorbaad
Niels
 

Posted Sat 19 Feb 11 @ 12:23 pm
83%