Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: juist de pro versie aangekocht - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Gokje: Folie over het toetsenbord van de laptop, mengtafel raakt hij waarschijnlijk vrijwel de hele avond niet aan.
Het touchscreen is een mooie oplossing, maar geen universele. Het touchscreen uit je filmpje heb ik ook gezien. Ik kan me indenken dat het een mooi showobject is. Voor de rest: het zou de opvolger van de controller kunnen zijn, maar ik vind de meerwaarde nog niet opwegen tegen de kosten...
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 11:34 am
Martin FourS wrote :
ik vind de meerwaarde nog niet opwegen tegen de kosten...


eens, het is ook meer een gimmik.
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 12:14 pm
dydayPRO InfinityMember since 2008
ik kijk liever naar een groter scherm als je muziek speelt de hele avond, ipv naar een laptop waar je uw ogen meer vermoeid
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 2:35 pm
@ dyday: hang er via een vga kabel een 22 inch aan (of voor mijn part een 42-er Samsung).
Dit heeft buitendat het voordeel dat de mensen nóg beter kunnen "meehelpen" als ze over de bar hangen en je toch al op je zenuwen gaan.
Keep smiling!
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 2:55 pm
[quote=Martin FourS]Gokje: Folie over het toetsenbord van de laptop, mengtafel raakt hij waarschijnlijk vrijwel de hele avond niet aan.

Niet slecht, Martin. Dankzij de geniale auto-gain van VDJ wordt het mengpaneel slechts 2 maal per avond aangeraakt: aan het begin en aan het eind.
Tenzij de politie binnenkomt en er zich mee bemoeit............
Het toetsenbord is een andere zaak: het regent verzoekjes bij ons en zo gauw daar tijd voor is (dwz als iedereen z'n pitcher alcohol in zijn hand heeft) geven we daar wel gehoor aan. Ook ken je natuurlijk wel die plotselinge dj-aanvallen van "dat of dat nummer past er leuk tussen" en dan wordt het springen voor Bob, of er nou mensen staan te verdorsten of niet. Dus handoek naast laptop!


 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 3:07 pm
Ik heb in een aantal kroegen geadviseerd. De rol folie voor over het toetsenbord kregen ze meestal kado.....
Mengtafeltje op de goede hoogte gemonteerd kun je ook met je elleboog bedienen ;)
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 4:35 pm
Martin FourS wrote :

Mengtafeltje op de goede hoogte gemonteerd kun je ook met je elleboog bedienen ;)


Martin:
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 4:56 pm
dydayPRO InfinityMember since 2008
amai dat is snel ,betaling aangekomen vanaf nu pro user
 

Posted Thu 09 Dec 10 @ 4:47 am
goed zo , veel plezier ermee
 

Posted Thu 09 Dec 10 @ 5:00 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
is mijn serienummer veilig op deze site
 

Posted Thu 09 Dec 10 @ 7:49 am
totdat iemand je password weet in ieder geval wel. iedereen die op dit forum actief is heeft zijn nummer geregistreerd.
het is ook handig dat je het nu niet ergens thuis hoeft te bewaren, je kan altijd inloggen en daar staat ie.
 

Posted Thu 09 Dec 10 @ 8:11 am
Voor het gevoel: Ik kan je nummer niet zien. Jij het mijne niet. Jouw nummer is geregistreerd op jouw naam. Een ander zou zijn versie ermee kunnen activeren, maar niet hier inloggen of updates ophalen, omdat jij al bent geregistreerd.
Goed dat alles is gelukt. Is idd erg snel gegaan. Welkom bij de club en succes met je "nieuwe speeltje" ;)
 

Posted Thu 09 Dec 10 @ 11:41 am


(Old topics and forums are automatically closed)