Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: juist de pro versie aangekocht - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

dydayPRO InfinityMember since 2008
hallo kan ik mijne nieuwe upgrade naar de pro op meerdere computers zetten
ik heb namelijk 3 computer thuis laptop vaste pc en binnenkort een nieuwe all in one pc

groeten
 

Posted Sun 05 Dec 10 @ 6:22 am
Alles kan. Maar wat MAG: VDJ mag op 2 PC's geïnstalleerd worden zolang beide PC's niet gelijktijdig worden gebruikt. Lees de EULA op de laatste pagina van de handleiding.
 

Posted Sun 05 Dec 10 @ 7:17 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
Alles kan. Maar wat MAG: VDJ mag op 2 PC's geïnstalleerd worden zolang beide PC's niet gelijktijdig worden gebruikt. Lees de EULA op de laatste pagina van de handleiding.

ok ,bedankt
spijtig dat ik de nederlandse handleiding niet kan downloaden ,ik krijg altijd een fout (het bestand is beschadigd en kan niet worden gerepareerd)

groeten
 

Posted Sun 05 Dec 10 @ 7:38 am
dat ligt dan aan jouw computer, heb het net nog even geprobeerd zonder problemen.
de engelse versie staat in mijn documenten/virtual dj

veel plezier met je aankoop

vergeet niet je registratie aan te passen, je hebt dan meer toegang tot het forum inclusief meer downloads en de mogelijkheid om foto's te posten
 

Posted Sun 05 Dec 10 @ 7:42 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
nog even wachten tot de betaling aangekomen is dan ben ik eens benieuwd wat ik meer kan

groeten
 

Posted Sun 05 Dec 10 @ 8:00 am
dyday wrote :
een nieuwe all in one pc


Dit maakt mij heel nieuwsgierig..................

 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 8:15 am
over nieuwsgierig gesproken,

ga je nog iets toevoegen aan martin's topic SHOW US YOUR GEAR.

ik ben erg benieuwd naar je opstellingen en de cafe's
 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 9:55 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
over nieuwsgierig gesproken,

ga je nog iets toevoegen aan martin's topic SHOW US YOUR GEAR.

ik ben erg benieuwd naar je opstellingen en de cafe's

ik ben nog niet zo thuis in dit forum het zal nog wat zoeken worden hoe en wat
hoe lang duurd het ongeveer wanneer ik mijne nieuwe licentie heb (zondag betaald )

groeten

 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 12:48 pm
dydayPRO InfinityMember since 2008
all in one pc ga ik inderdaad kopen ,ik denk in januari want ik ben aan het wachten op de i7 processor met 8 gb ram
ik dacht dat hij deze maand uitkwam maar kan nog gene vinden
alleen een asus eetop 2400xvt maar er zit geen tuner kaart in ,en die moet ik wel hebben
 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 12:56 pm
s.waterreus wrote :
ga je nog iets toevoegen aan martin's topic SHOW US YOUR GEAR. ik ben erg benieuwd naar je opstellingen en de cafe's


Yep. Ik ook.
Dat zal dan wel haasten worden, schat ik. Ik denk dat Bob bijna in het vliegtuig zit.......
 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 1:29 pm
Martin FourS wrote :
[quote=s.waterreus]Ik denk dat Bob bijna in het vliegtuig zit.......


Bob zat in dít vliegtuig naar de Philippines..............




5 uur vertraging door de sneeuw waardoor we onze aansluiting in Manila naar Mindanao misten.
We kwamen een dag later aan dan geplanned.
En nog geluk gehad: vliegen we één of twee dagen later, zaten we door de Spaanse staking waarschijnlijk nog steeds in Barcelona vast...........

 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 4:32 pm
dyday wrote :
all in one pc ga ik inderdaad kopen


Dit legt niemand me uit!
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een PC met ingebouwde printer, scanner, telefoon, fax, radar en landingsplaats voor helicopters?

 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 4:36 pm
s.waterreus wrote :
over nieuwsgierig gesproken,

ga je nog iets toevoegen aan martin\'s topic SHOW US YOUR GEAR.

ik ben erg benieuwd naar je opstellingen en de cafe's


Martin opende dit topic toen mijn zaken al dicht waren. Ik heb "duizenden" foto's van onze bars die je op facebook kunt zien, gewoon naar Bob Hofmans gaan en dan bij foto's de BoB's & Crazy Daizy aanklikken. Ik heb echter geen specifieke foto's van mijn installaties. Die hebben dan ook weinig te maken met de installatie van een mobiele DJ die compact is. Bij mij is alles verspreid en vast ingebouwd. Uiteraard.
Ik heb wel een fotootje van m'n DJ hok met m'n laptops dat een beetje zielig overkomt naast jullie afbeeldingen van controllers en timecodes en 747s.
Maar goed, ik zal ff zoeken en dan komt het eraan.


 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 4:52 pm
Lekker weer, Bob. Schrale troost: We hebben hier ons portie ook wel gehad. Zeker afgelopen weekend.

Dit is bv een all in One:



Een scherm waar je hele PC is ingebouwd. Alleen een toetsenbord en 230V aansluiten. De luxere versies hebben een touchscreen. Nu nog een skin waarmee je VDJ kan bedienen en gaan!!

bobhofmans wrote :
.....die je op facebook kunt zien, gewoon naar Bob Hofmans gaan en dan bij foto's de BoB's & Crazy Daizy aanklikken


We / ze hebben net in een ander topic uitgelegd hoezeer we de sociale media missen...... NOT. Ook ikke geen facebook/hyves/MSN/LinkedIn enz. Wel een vermelding in het telefoonboek en de Gouden Gids...... ;)
 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 5:19 pm
luxe martin,
die laatste 2 heb ik ook nog geen eens. ik begin me oud te voelen....


de licentie kan trouwens wel even duren voor je die binnen hebt, bij mij gingen er 8 werkdagen overheen tussen het tijdstip van betalen en het ontvangen van de mail.

geduldig afwachten het komt vanzelf
 

Posted Tue 07 Dec 10 @ 3:46 am
dyday wrote :
hoe lang duurd het ongeveer wanneer ik mijne nieuwe licentie heb (zondag betaald )


Met Paypal duurde het bij mij 5 werkdagen. Het is simpel te controleren: elke dag even inloggen. Zodra je ineens spontaan Professional Edition User bent geworden en het vlakje Download Center bijna bovenaan is geel, dan kun je je gang gaan.
 

Posted Tue 07 Dec 10 @ 5:40 am
Martin FourS wrote :
Dit is bv een all in One: Een scherm waar je hele PC is ingebouwd.


Ikke geen facebook...........


Hoi Martin, ja die all-in-ones zie ik naruurlijk in de Media Markt staan en maak er altijd een boog omheen. Ik vind ze een beetje speelgoedachtig en van zo'n touch-screen zou ik helemaal supernerveus worden. Ik zie me al met een touchscreen in de discotheek.................. ik word al gestressed als ik zie hoe de eigenaar van onze stam pizzeria een half uur nodig heeft om op de juiste plaatjes te drukken voor onze rekening!

Met dat "ga ff naarfacebook" heb ik een denkfout gemaakt. (30 graden in de schaduw!) Je moet eerst vriendjes zijn vóór je foto's kunt zien en dat je dáár heen zin in hebt kan ik me voorstellen. In mijn geval is het goed voor de PR - mijn gasten kunnen hun foto's zien, zélf foto's plaatsen en komen dan hopelijk volgend jaar met versterking terug.................
 

Posted Tue 07 Dec 10 @ 2:52 pm
toch zit touch screen er in de toekomst wel aan te komen.
als je nu gaat kijken naar de nieuwe poineer djm2000, dan zie je dat daar ook al gewerkt wordt met een touch screen foor de equalizer en het menu. of de djm 2000 de nieuwe djm800 gaat worden moet nog blijken, maar het scherm werkt wel goed. als dit aanslaat zullen er nog wel meer van dit soort initiatieven komen.

wat dacht je anders hier van


 

Posted Tue 07 Dec 10 @ 3:43 pm
Ziet er interessant & imponeerend uit.
Hypothese: als ik nét 4 pitchers sex-on-the-beach heb gemaakt en consequently kleverige handen heb van de grenadine, en ik móet metéén aan VDJ iets programmeren, hoe gaat m\'n scherm er uitzien als dit een paar maal per avond gebeurd?


 

Posted Tue 07 Dec 10 @ 6:28 pm
bobhofmans wrote :
Ziet er interessant & imponeerend uit.
Hypothese: als ik nét 4 pitchers sex-on-the-beach heb gemaakt en consequently kleverige handen heb van de grenadine, en ik móet metéén aan VDJ iets programmeren, hoe gaat m\'n scherm er uitzien als dit een paar maal per avond gebeurd?


net zo slecht als je mengpaneel bob :)
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 3:43 am
63%