Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Show us your gear: Waar werk je mee? - Page: 11

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Gelukkig ben ik nog ma 18 en woon ik nog bij pappie en mammie;)
 

Posted Sat 17 Nov 12 @ 9:16 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
boyd.070 wrote :
Gelukkig ben ik nog ma 18 en woon ik nog bij pappie en mammie;)


Ik ben 45 en had je vader kunnen zijn.
In dat geval: Een hobby is leuk, maar niet in MIJN woonkamer !
 

Posted Sun 18 Nov 12 @ 5:26 am
haha jaa maar het stond er ook maar een uurtje of 2 gewoon om te kijke of alles het deed want doe het niet so lang en had nieuwe spulletjes gehaald en nu wou ik het ff in een geheel zien. en me ma vond het goed.
 

Posted Sun 18 Nov 12 @ 6:21 am
 

Posted Mon 26 Nov 12 @ 12:04 pm
En je kunt er ook mee overweg... Best handig ;)
 

Posted Mon 26 Nov 12 @ 1:44 pm
Weer een update, 1'tje die ik eerder had toegezegd:
De spelerkist, exit Numark CM 200USB en DMC2, introducing the Denon DN-MC6000:



Lekker uitgepakt ivm rare brede zaal en dat er ook een band mee moest worden versterkt:



Totaalplaatje:

 

Posted Mon 26 Nov 12 @ 1:56 pm
Martin FourS wrote :


Lekker uitgepakt ivm rare brede zaal en dat er ook een band mee moest worden versterkt:



Toe maar! Was het geen probleem om de band gedeeltelijk voor de speakers te zetten?
 

Posted Mon 26 Nov 12 @ 2:04 pm
Er stond niemand voor de speakers tijdens de soundcheck. Was ook nogal rommelig: Ze hadden hun eigen set meegenomen maar toen ik binnen kwam werd dat snel weer opgeruimd..... Dat ze bij kwamen prikken was dus niet echt gepland. Uiteindelijk werd 1 gitarist met microfoon precies in lijn met de speakers gezet en uiteraard gaf dat problemen. Is uiteindelijk opgelost. (Oprotten..... !)
 

Posted Mon 26 Nov 12 @ 3:03 pm
jeeeee de mc6000, die net als de 3000 niet werkt zoals het hoort in vdj.

mijn 3000 is trouwens retour bax ter reparatie. hoop dat ik een andere mag uitzoeken, ik ben er al weer klaar mee
 

Posted Mon 26 Nov 12 @ 7:32 pm
:( Heb jij weer. Ik ben echt niet ontevreden over het ding. Met een latency van ong. 11 ms kan ik prima werken. De update naar W8 heeft niet (of nog niet, ik heb niet alles uit kunnen proberen) gebracht wat ik ervan hoopte. Meldingen vanuit het General Forum zijn dat video ook beter smoelt maar ik heb nog niet met de beamer gewerkt. Gaat dus ff op de langere baan.
 

Posted Mon 26 Nov 12 @ 9:45 pm
tja windows 8, wat moeten we ermee :),

de 3000 werkt wel goed, of in mijn geval werkte wel goed, alleen ik baal weer van die kleine dingen, zoals die 48khz bug.
waarom vdj dat niet gewoon ff fixt, of waarom denon niet kesit voor een andere geluidskaart, ik snap dat soort dingen niet.
ben trouwens nu in het bezit van een m-audio fast track c400, misschien ga ik mijn geluid wel aansturen via de c400 en gebruik ik de denon alleen nog maar voor de controle van vdj, dan ben ik er ook vanaf.
voorlopig eerst maar even wachten op de reparatie
 

Posted Tue 27 Nov 12 @ 6:33 am
djjbPRO InfinityMember since 2004
Beetje aan het hobbyen...
Niet alleen de koffer maar ook de skin ben ik aan't maken voor een mooi geheel..

 

Posted Thu 06 Dec 12 @ 4:53 am
djjb wrote :
Beetje aan het hobbyen...
Niet alleen de koffer maar ook de skin ben ik aan't maken voor een mooi geheel..



dat gaat er gelikt uit zien. heel mooi
 

Posted Thu 06 Dec 12 @ 11:53 am
ff wat anders: vandaag geluid voor het concertprogramma van het toneelgezelschap gedaan in een locatie in Hoogvliet. Geluid van de locatie was niet vervelend maar wel een beetje "vreemde" plek om het te plaatsen:

 

Posted Sun 09 Dec 12 @ 11:27 am
lijkt wel of deze foto ondersteboven in geplaatst



zo ziet het er beter uit :)
 

Posted Sun 09 Dec 12 @ 4:24 pm
hahaha....GOED!
 

Posted Mon 10 Dec 12 @ 3:30 am
DJLokkePRO InfinityMember since 2012
Hi there, this is my last set up :-)
 

Posted Wed 19 Dec 12 @ 8:14 am
't Ziet er gezellig uit!
Niet alleen waar je méé werkt, maar ook wáár je werkt!
Ik vind die foto's wel wat hebben.
 

Posted Wed 19 Dec 12 @ 10:40 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
ik mag ook niet klagen met mijn mc6000 via windows 7
latency heb ik gewoon lekker op auto staan en werkt als een trein (ook met videomixen)

 

Posted Fri 21 Dec 12 @ 6:39 am
RiessiePRO InfinityMember since 2009
Hier weer een paar fotootjes van een show waar ik afgelopen zaterdag mee gewerkt heb,
30+ feestje met 80/90/00\\\'s en Houseclassics....helemaal mijn ding! :-)
Dit alles icm VDJ 7.05B (ja ik ben nu aan het updaten haha) en een MC6000

 

Posted Tue 25 Dec 12 @ 6:15 am
93%