Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem virtual dj opstarten - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Arne93Home userMember since 2010
Hoi,
ik heb net de trial van Virtual Dj gedownload,
Alles ging goed, tot hij ergens in het midden van de download zei '' Kan entrypoint van procedure DecodePointer niet vinden in DLL-bestand KERNEL32.dll.

Hierdoor krijg ik dit nu oop als ik hem wil opstarten.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Mvg

Arne
 

Posted Sat 03 Jul 10 @ 7:54 am
welke windows versie en service pack gebruik je.

het kan zijn dat je een service pack update moet uitvoeren,

het kan ook zijn dat je eerder een illegale versie van vdj hebt gebruikt waardoor je nu problemen krijgt
 

Posted Sat 03 Jul 10 @ 11:07 am
Arne93Home userMember since 2010
Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002

Intel(R)
Pentium(R ) 4CPU 2.00GHz
Kloksnelheid = 1.99GHz
256 RAM-geheugen
 

Posted Sun 04 Jul 10 @ 6:18 am
Is 256 RAM niet een beetje weinig voor VDJ plús wat je verder nog op je PC hebt zitten??
Ik denk dat je aan een nieuwe computer toe bent, óf je moet nu alles wat je niet echt nodig hebt, van deze afgooien.
 

Posted Sun 04 Jul 10 @ 1:38 pm
en de vraag over het service pack is nog niet beantwoord
 

Posted Sun 04 Jul 10 @ 4:49 pm
Arne93Home userMember since 2010
Hmmm... Misschien wel aan een nieuwe pc toe ;D
Service pack = ? (Sorry maar waar vind je dit ? :S)
 

Posted Mon 05 Jul 10 @ 4:06 am
een servicepack is een verzameling updates en "verbeteringen" die microsoft samenvoegt tot 1 installatiepakket.

rechtermuisknop op deze copmuter dan eigenschappen, nieuw veld wordt geopend met systeem info, daar staat bovenin ergen iets over de versie die je gebruikt en ook de service packs die er op staan.



als je niet sp3 hebt, dan zou ik die downloaden en installeren, kan je vinden bij google/microsoft website.
zou ik trouwens een zakje chips bij pakken en een goed boek want dat gaat op jouw pc wel even duren voor het er op staat :)

succes
 

Posted Mon 05 Jul 10 @ 7:53 am
Arne93Home userMember since 2010
Dit deed ik ook, maar bij mij staat er geen 'Service pack' bij ?
 

Posted Mon 05 Jul 10 @ 8:40 am
Dan heeft'ie m.i. nog nooit een update gezien........
Kan een spannend avondje worden. Eéntje die je waarschijnlijk niet redt met 1 zak chips.

Succes,
Martin.
 

Posted Mon 05 Jul 10 @ 10:22 am
Het zóu natuurlijk kunnen dat de XP niet legaal is............
Dan helpt ook een vráchtwagen chips niet meer!
 

Posted Mon 05 Jul 10 @ 12:20 pm
Ik zei dus héééél netjes wat jij errug direct zegt..... ;-)
 

Posted Mon 05 Jul 10 @ 1:35 pm
Ik ben ook "ietsje" ouder dan jij, Martin, dat mag!
 

Posted Mon 05 Jul 10 @ 9:02 pm
plus je woont ver weg, niemand vind je daar............

maarrrre arne,

installeer die packs eerst even want je foutmelding heeft niet direct iets te maken met vdj, maar komt voor bij meerdere softwarepakketten die alleen samenwerken met updates die verwerkt zitten in de service packs.

succes ermee
 

Posted Tue 06 Jul 10 @ 8:52 am
Hoi,

Ik weet niet of ik met mijn vraag hier goed zit maar kan het altijd proberen.

Ik heb al een tijd vdj en ik wil graag opnemen, maar ik krijg eerst de hele tijd dat ik een dll bestand niet had maar daar ben ik onder tussen uit gekomen, maar nu krijg ik steeds als ik wil opnemen het volgend The file already exists do you want to overwrite yes or no ik weet nu dus even niet meer wat ik moet doen kunnen jullie mij hier misschien veder mee helpen.
 

Posted Wed 07 Jul 10 @ 5:08 pm
Hoi,

zou je eerst je serienummer van VDJ in willen vullen bij My Profile bovenaan deze pagina? Dan weten we ook meteen met wat voor versie je probeert te werken.
 

Posted Thu 08 Jul 10 @ 2:44 am
Hoi,

Ik heb mijn serie nummer erbij gezet hopelijk kun je me helpen
Gr
 

Posted Thu 08 Jul 10 @ 11:24 am
Niet ;)

Bovenaan deze pagina staat de knop "Modify My Profile". Daar klik je op, en in het veld dat dan verschijnt scroll je naar beneden. In het 3e vak met de tekst "Licenses" kun je het licentie- of registratienummer invoeren. Klik daarna op "Register". Krijg je een foutmelding, dan zul je dat eerst moeten opzoeken.
Voor de duidelijkheid: Je dient het licentienummer van Virtual DJ in te voeren, dus niet van een console o.i.d. Bij mij (en dat zal ook bij jou zijn) is het iets van XXXX-XXXX-XXXXX. Waarbij de x-jes voor letters en cijfers staan.

Succes,
Martin.
 

Posted Thu 08 Jul 10 @ 12:27 pm
Hoi Martin,

Ik heb deze vdj gedownlaod maar heb er wel een serial number bij gekregen maar als ik die invul zegt hij dat het niet available is kan je wel zeggen als dat misschien help dat het de Atomix Viritual DJ Professional v5.2 is. Ik kirjg nu trouwens ook de melding Can't open mp3 Encoder ik raak nu echt helemaal de kluts kwijt
 

Posted Thu 08 Jul 10 @ 1:11 pm
Dit klinkt naar een illegale versie. Légaal zou n.l. VDJ 6.1 zijn.
Misschien ben je zonder het te willen of te weten in een of andere scam getrapt.
 

Posted Thu 08 Jul 10 @ 2:14 pm
Ik ben idd bang dat we je zo niet kunnen helpen. Met de versie die je nu hebt, kan er onder de motorkap zodanig aan de software zijn gesleuteld om het zonder registratie te laten draaien, dat we oplossingen geven die niet werken. Nu dat je MP3-encoder niet gevonden wordt (best belangrijk om MP3 af te kunnen spelen) zou ik er toch over denken afscheid te nemen van je huidige pakket en de aanschaf van de software hier overwegen. De Home-versie (goedkoopste) kost je nu $49,- (is €41,20)
Hier kun je de verschillende pakketten en mogelijkheden bekijken.

Succes,
Martin.
 

Posted Fri 09 Jul 10 @ 4:23 am
48%