Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules DJ Console RMX - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

je moet de speakers niet in je pc stoppen maar achterin je rmx op de rca uitgangen (daar staat 1/2 of 3/4)


de koptelefoon gaat rechtsbovenin de rmx

gebruik dan deze instellingen

als je nu de master door je koptelefoon hoort en de cue door je speakers, draai dan channel 1/2 om met 3/4 of andersom.
het is echt niet moeilijk, je ziet alleen de logica niet.

succes
 

Posted Sun 28 Mar 10 @ 5:11 am
HoidaarHome userMember since 2010
Bedankt voor je hulp, ik zal dadelijk eens boxen erop aansluiten en kijken of het werkt. Post dan wel.
Maar dus ik kan zonder die boxen nooit mijn hoofdtelefoon gebruiken tijdens het mixen?
 

Posted Sun 28 Mar 10 @ 5:25 am
je hebt gekozen voor een controller met ingebouwde geluidskaart, als je de rmx aanzet wordt die geluidskaart de defualt geluidskaart en die zal dan ook gebruikt worden. de interne geluidskaart van je pc wordt dan uitgeschakeld. logisch gevolg is dat je dan je speakers ook in de rmx zal moeten stoppen.
dit is eigenlijk ook zoals het hoort. op een mengpaneel sluit je nu eenmaal een versterker aan. in jou speakersetje zit die versterker ingebouwd.
als je hetzelfde speakersetje gebruikt voor zowel je rmx als je pc, zal je dus steeds het speakersetje daarop moeten aansluiten.
 

Posted Sun 28 Mar 10 @ 8:24 am
HoidaarHome userMember since 2010
Ok het werkt! Bedankt iedereen voor de hulp :)
 

Posted Sun 28 Mar 10 @ 8:32 am
hartstikke goed,

maar eerst in het vervolg de handleiding even lezen, daar staat het aansluiten van de kabels namelijk prima uitgelegd.

succes ermee
 

Posted Sun 28 Mar 10 @ 9:17 am
waar kan ik die scherm vinden van die options?
 

Posted Thu 09 Sep 10 @ 6:52 am
een beetje afhankelijk van de versie die je hebt en de skin die je gebruikt, maar het moet bovenin je scherm staat en dan een beetje aan de rechterkant. klik daar op de config button. vervolgens opent er een nieuw scherm met diverse tabbladen, hier kan je van alles instellen
 

Posted Thu 09 Sep 10 @ 7:54 am
Hallo,
ik heb de Hercules DJ Console RMX. Graag wil ik weten welke software
ik van Virtual DJ nodig heb om met elkaar verbinding te kunnen maken.
Ook dat ik het kan opnemen en uitzenden via Broadcast.
Momenteel heb ik VirtualDJ5Home en hierbij werkt het niet.
Hopelijk kan iemand mij helpen. Bedankt!!
 

Posted Fri 10 Sep 10 @ 5:03 am
je hebt een LE versie nodig of een pro versie om je console werkend te krijgen, een home versie heeft inderdaad geen console ondersteuning en daarom werkt de rmx niet. Een LE versie zou bij de rmx geleverd moeten zijn op cd bij aanschaf. zo niet dan blijft het aanschaffen van een pro versie de enige mogelijkheid.


http://www.virtualdj.com/products/comparison.html hier staan de verschillende versies en hun (on)mogelijkheden

http://www.virtualdj.com/buy/index.html hier kan je de pro versie aanschaffen


succes
 

Posted Fri 10 Sep 10 @ 6:27 am
s.waterreus wrote :
...Een LE versie zou bij de rmx geleverd moeten zijn op cd bij aanschaf. zo niet dan blijft het aanschaffen van een pro versie de enige mogelijkheid........


Je zou ook kunnen proberen bij de Hercules-helpdesk met een bedel-mailtje een kopietje te krijgen. Zorg dat in je mail het serienummer van de RMX is vermeld, misschien werken ze mee.
 

Posted Fri 10 Sep 10 @ 12:17 pm
Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad Virtual DJ Console. Deze software werd erbij meegeleverd en maakt verbinding met Hercules. Maar ik kan er niet mee streamen en ik kan ook mijn mix niet op nemen.
 

Posted Sat 11 Sep 10 @ 1:15 pm
emarkestein wrote :
Maar ik kan er niet mee streamen en ik kan ook mijn mix niet op nemen.


dat staat bij de vergelijkingstabel ook op limited, mogelijk werkt dit dus niet in jouw versie, upgraden is dan de enige manier

 

Posted Sat 11 Sep 10 @ 4:43 pm


(Old topics and forums are automatically closed)