Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: een probleem met mijn speakers - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA,

sorry hoor, maar ik kom niet meer bij.

de enige manier waarop dit ooit heeft gewerkt is als de plug niet goed is aangedrukt, de plus polen van beide speakers raken dan de plug waardoor er mono geluid uit beide speakers komt. ook niet zo goed voor je apparatuur

haal dit kabeltje
kost een paar euro en al je problemen zijn opgelost.
 

Posted Sat 13 Mar 10 @ 7:30 pm
En ik m'n best doen om me in te houden.......

Typisch gevalletje van RTFM:

5.1. Speakers en/of een extern mengpaneel aansluiten op uw DJ Console Rmx
Gebruik de 4 mono tulpaansluitingen (uitgangen 1, 2, 3, 4) om bijvoorbeeld een hifi-systeem aan te sluiten op uitgang 1-2 van de DJ Console Rmx en nummers vooraf te beluisteren op de koptelefoon of via uitgang 3-4. U kunt dan met de meegeleverde VirtualDJ-software een mix voor het publiek afspelen op een standaardvolume van -10dBv. Via de 4 mono ongebalanceerde ¼” jack-aansluitingen (uitgangen 1, 2, 3, 4) kunt u muziek voor het publiek draaien op een professioneel volume van +4dBu. Sluit bijvoorbeeld een PA aan op de uitgang 1-2 van de DJ Console Rmx en beluister de nummers vooraf op de koptelefoon of via uitgang 3-4.

En ondertussen zitten we met een verkeerde verloopstekker op de 2e pagina :D
 

Posted Sat 13 Mar 10 @ 8:28 pm
Martin FourS wrote :


En ondertussen zitten we met een verkeerde verloopstekker op de 2e pagina :D


maar wel tot een oplossing gekomen, ben benieuwd of het nu wel werkt, maar dat kan eigenlijk niet missen.

 

Posted Mon 15 Mar 10 @ 3:58 pm
Eerlijk is eerlijk: ook ik ga er vaak te makkelijk vanuit dat benamingen en onderdelen algemeen bekend zijn. In Dominancevibe's geval is duidelijk dat dit echt niet altijd het geval is. We dollen erover maar bedoelen het nooit rot. Uiteindelijk zijn we allemaal zo begonnen.
Terug naar het onderwerp: Ook ik ben benieuwd. Laat je ons nog even weten of je er nu uit bent?
 

Posted Mon 15 Mar 10 @ 5:09 pm
goede middag daar was ik weer, heb zins net het kabeltje kunnen kopen en aangesloten en het werkt nu prima.

en bedankt voor jullie hulp hoor.

groetjes Dominancevibe
 

Posted Tue 16 Mar 10 @ 9:42 am
Helemaal goed!! Graag gedaan.
 

Posted Tue 16 Mar 10 @ 9:53 am
nog even een andere vraag, kun je me naar het julie topic brengen met de vraag hoe je een andere skin of versie van vdj kunt krijgen? want kopen voor 200 euro vind ik te duur.

alvast bedankt..
 

Posted Tue 16 Mar 10 @ 9:55 am
hoi,

goed dat het werkt,

skins downloaden/installeren zal niet gaan, dat is alleen voor pro users.
je bent nu een nlu (no licence user) je kan dit veranderen door het serienummer van de vdj versie die je bij je rmx hebt gekregen i te vullen bij je profiel.
achter dat maakt je pas een limited user. skins gebruiken kan echt pas vanaf de pro editie.
dat gezegd hebbende, de standaard skin is naar mijn mening veruit de overzichtleijkste van alle skins die ik heb geprobeerd.
 

Posted Tue 16 Mar 10 @ 10:09 am
ok heb dus geen keus voor een andere optie, en waneer deze proef versie van 20 dagen is afgelopen moet ik dan verplicht een pro pakket kopen? dus een upgrade? of kan ik dan weer opnieuw de 20 dagen doen?
 

Posted Tue 16 Mar 10 @ 12:17 pm
De trial kun je maar 1 keer gebruiken, dus upgraden of de versie gebruiken die je bij je rmx hebt gekregen.
 

Posted Tue 16 Mar 10 @ 2:16 pm
ok bedankt dan weet ik voorlopig even genoeg.

gr
 

Posted Tue 16 Mar 10 @ 2:34 pm
goede avond allemaal,

ik heb nog even een vraagje wat mij niet helemaal duidelijk is,

het gaat om het volgende, waneer ik dus vdj opstart de le versie dan kan ik die 20 dagen gebruiken, en nu is mijn vraag als ik hem upgrade naar de volledige versie dus dan naar pro, blijf ik dan voor altijd de pro houden? want in de le staat waneer ik upgrade naar pro dan vervalt dat ook voor 20 dagen en dan ga ik weer terug naar de le, dus dat schiet niet echt op dan en ga ook niet steeds 116,00 euro betalen voor elke 20 dagen.

hoor het wel en groetjes..
 

Posted Mon 22 Mar 10 @ 12:11 pm
Nee, hoor. ;-)
Geen nood. Ik heb geen LE-versie dus ik kan de oorspronkelijke tekst niet terugzien, maar gekocht is gekocht, dus je Pro-versie blijft je Pro-versie.
De 20-dagen-versie waarmee je nu hebt geëxperimenteerd wordt dan vervangen door de volledige versie, waar ook geen enkele limiet meer op zit. Dus je kunt eindelijk skins ophalen, effecten, samples, kortom: de hele snoepwinkel. En de updates natuurlijk.
 

Posted Mon 22 Mar 10 @ 12:45 pm
 

Posted Mon 22 Mar 10 @ 1:29 pm
Duidelijk. Is verwarrend. Ze hadden het woordje "activate" zo niet moeten gebruiken. Maar het komt er op neer dat je de Light-versie tijdelijk kunt vervangen door de Pro-trial-versie. Na 20 dagen verliest die z'n functionaliteit en kun je nog terugvallen op de LE-versie die je nu hebt.
Het verhaal geldt dus alleen maar voor de trial en niet voor de aangekochte Pro-versie.
 

Posted Mon 22 Mar 10 @ 1:40 pm
okidoki zodra de 20 dagen verlopen zijn dan koop ik een pro.

nogmaals heel veel dank voor de info, mocht ik weer iets willen weten dan zal je me wel weer tegen komen :)

voor nu bedankt en nog een fijne avond.

mvg
 

Posted Mon 22 Mar 10 @ 2:45 pm


(Old topics and forums are automatically closed)