Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Beginnende virtual dj heeft nood aan begeleiding! - Page: 3

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hellaas,drivers geinstalleerd maar heeft geen effect...
had de driver van acer ook gevonden...
kan mijn laptop het wel aan? nog wat info..ik heb 5.1 output maar heb toch nog een extra usb headset adapter moeten aansluiten voor koptelefoon..
wat kan ik nog meer doen?

alvast bedankt voor alle moeite
 

Posted Mon 18 Jan 10 @ 1:02 pm
Schiet mij maar lek....
Ik heb een laptop met mindere specs (HP met Intel dual 1.6 Ghz, 4 Gb) maar geen problemen. Ik heb van de 4 USB-poorten geen aansluiting meer over (Numark DMC2-controller, 2x USB naar Numark CM200USB en een externe schijf) en dat loopt soepel.
Kun je de taakmanager eens mee laten lopen en kijken wat er veel systeembronnen gebruikt? (CTRL+ALT+DEL, tab "processen")
 

Posted Mon 18 Jan 10 @ 3:00 pm
hoi dennis, registreer even je serie nummer op deze site dan sta je erbij als limited user in plaats van no license user.
voor je probleem kan je ook proberen om bij config/performance je preset aan te passen voor minder kwaliteit en meer \"snelheid\".
mogelijk is het dan weg, ga dan steeds een beetje meer richting quality tot je kraak weer terug is, net daarvoor moet je dan werken.
 

Posted Tue 19 Jan 10 @ 11:42 am
Pfff nou breekt mijn klomp,eindelijk is het me gelukt....
vond het wel raar heb me geregistreerd en perfect geluid.
ik weet niet hoe het komt maar kan eindelijk aan de slag...
heb wel de kale versie van VJ is het aan te raden de duurdere VJ aan te schaffen???
Martin bedankt voor je tijd en moeite en ook waterreus :)

 

Posted Wed 20 Jan 10 @ 4:09 am
Graag gedaan. Ik had ook niet verwacht dat registratie je probleem zou oplossen. Toeval?
Niet belangrijk, het werkt.

Of je de Pro-versie wilt, hangt af van wat je er mee wil doen. Wat de mogelijkheden van de verschillende versies zijn kun je hier lezen: http://www.virtualdj.com/products/comparison.html

Succes!
 

Posted Wed 20 Jan 10 @ 12:27 pm
dennis heeft waarschijnlijk dezelfde versie als ik ...
de begin versie die standaard op de cd staat.
is het normaal dat de upgrade zolang duurd? heb eergisteren de betaling overgemaakt naar de pro versie....
 

Posted Thu 21 Jan 10 @ 3:38 am
@ dennis, dat kraakje heb ik met de rmx ook gehad in combi met de "gratis" versie die geleverd word bij je console.
ik vond de overstap naar pro zeker de kosten waard, maar dat ligt er ook aan wat er er mee wilt. je kan bijvoorbeeld videoclips gaan mixen met de pro, automixen, skins gebruiken, en andere consoles gebruiken. als je bij je aanschaf van pro je serienummer van de versie aangeeft (dat kan ergens) dan krijg je forse korting op de pro versie.

@ pino
het kan inderdaad even duren tot je vdj krijgt, afhankelijk van je betaalwijze en of je de online of het daadwerkelijke pakket wilt, bij mij duurde het 8 werkdagen voor ik een link kreeg via mail waar ik mijn serie nummer kon vinden en de pro versie kon downloaden.
succes
 

Posted Thu 21 Jan 10 @ 9:30 am
Sjonge jonge jongen,
Versie 1.01 is de standaard versie die je bij een Hercules DJ Control MP3 E2 krijgt (deze heb ik zelf ook).
Alleen ik heb hem upgegraded naar versie 6.0
Dit kan alleen tegen een kostprijs van (volgens mij) €189,00.

Het punt is dat je met virtal DJ 1.01 GEEN PLAYLIST KAN MAKEN!!!
Dit hoort normaal gesproken aan de rechterkant te zitten.
Dit kan met Virtual DJ 6 PRO wel.

Je kunt deze versie upgraden voor 20 dagen (gratis).
Ga hiervoor naar "Config" (rechts bovenin), klik op het tabblad "Advanced Options" en dan op "Try 20 days PRO version".

Zoals je dan ziet heb je voor 20 dagen free de 6 PRO versie.
Dan kan je rechts wel op Playlist klikken.
Maak een lijst en klik op Play!

- VEEL SUCCES!
 

Posted Mon 25 Jan 10 @ 10:17 am


(Old topics and forums are automatically closed)