Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Koptelefoon en speakers - Page: 2

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Het beste om te werken met zowel koptelefoon als speakers is door gebruikt te maken van twee aprte geluidskaarten (vind ik toch, want dat levert veel minder problemen op) en dan doe je het volgende:
-> sluit je speakers aan op de ene en je koptelefoon op de andere (zorg ervoor dat je weet wat op welke geluidskaart zit)
-> open VDJ
-> Config-menu
-> Sound Setup
-> bij output selecteer je de optie met koptelefoon (afbeelding van computer, koptelefoon en box: normaal gezien de tweede optie)
-> bij sound card(s) selecteer je de 3e optie (2 cards)
-> dan wijs duid je aan welke geluidskaart je als standaard en welke als secundaire wilt gebruiken
-> dan kun je kiezen uit opties vb: koptelefoon: standaard/speakers: secundair of vice-versa (hetgeen je dan als standaard kiest is dan uw master, uw secundaire kaart (in mijn vb is dat de speakers) worden dan gebruikt om voor te beluistere

Om dit nog gemakkelijker te maken (wel een dure kost maar de moeite waard om te overwegen) kan je en DJ Console van Hercules kopen (ik heb een MKII), dan heb je direct een legale (weliswaar uitgeklede) versie van VDJ en moet je gewoon je console als geluidskaart gebruiken.

GreeTzZ

P.S.: je gaat veel meer bereiken op dit forum door gewoon te typen, niet boos te worden en zodner te vloeken dan als je dat juist wel doet, in je dagelijkse leven ga je ook niet tegen iemand ebginnen schelden om iets gedaan te krijgen eh ofwel soms?
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 10:04 am
Mastermind1988 wrote :
dat komt omdat ik eindelijk VDJ heb en vervolgens wat vraag en jullie me niet willen helpen!



als je vdj legaal hebt, klik dan eens op support en stel daar de vraag waarom je serial invalid is, als je toch een legale versie hebt krijg je hier alle hulp die nodig is. waarom helpen we je nu niet verder? omdat het ons onze liscentie kan kosten om no liscense users te helpen.
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 10:17 am
oke, Ik wist niets over jullie licentie.
En ik wil geen geld besteden aan iets nieuws want ik ben een kind met 8 euro per maand en dit als verjaardag's, Sinterklaas en Kerstcadeau.
Dus is er geen manier om het te doen wat ik heb?

Ik heb:

Soundcard: Realtek High Definition Audio
Type Soundcard: WDM
Conections/Inputs/Outputs: 8 --> Red x2, Green x2, Black, Orange, Grey, Blue
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 1:32 pm
En PS extra klein vraagje: als ik met mijn skin op loop druk doet hij een klein stukje en gaat dan weer van voor af aan ipv het hele nummer en dan nog een keer... Ik wil gewoon dat mijn lievelings nummer de hele tijd aan blijft staan en zichzelf herhaalt ----> welke knop is dit?
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 1:40 pm
Voor hetgeen gij hbt staat er ergens op dit forum wel een berichtje, gewoon eens zoeken (hoe frusterend dit ook mag zijn) ofwel maken dat je jouw serial kan laten acepteren op de site.
Voor je klein vraagje, is dat zoiets als 'repeat' dat je bedoelt in vb. iTunes? Als het dat is, is het beste (volgens mij) om in het begin van je liedje op 'loop-in' te drukken en op het einde 'loop-out', normaal gezien moet hij dan (tot je opnieuw op 'loop-out' drukt) het stuk dat je geselecteerd hebt blijven herhalen.
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 2:27 pm
En wat betreft je €8 per maand: sparen. Dat heb ik ook moeten doen (al heb ik ook het geluk gehad dat ik via ne maat aan een veeeeel goedkoper model kon geraken).
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 2:28 pm
Okey, dankjewel maar ik heb al gezocht op de forums maar ik kreeg alleen maar dingen over voorbeluisteren.... Zou jij me alsjeblieft een link kunnen geven waar het antwoord opstaat?
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 4:18 am
Ik heb:

Soundcard: Realtek High Definition Audio
Type Soundcard: WDM
Conections/Inputs/Outputs: 8 --> Red x2, Green x2, Black, Orange, Grey, Blue

Zou je heel alsjeblieft ook kunnen uitleggenvoor wat welke aansluiting is bedoelt?? (Ik weet alleen maar Groen en Rood)
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 4:19 am
Mastermind1988 wrote :
Ik heb:

Soundcard: Realtek High Definition Audio
Type Soundcard: WDM
Conections/Inputs/Outputs: 8 --> Red x2, Green x2, Black, Orange, Grey, Blue

Zou je heel alsjeblieft ook kunnen uitleggenvoor wat welke aansluiting is bedoelt?? (Ik weet alleen maar Groen en Rood)


maak eerst eens dat je serial hier geaccepteerd wordt, zo kunnen wij u verder helpen, indien je zegt dat je serial wordt geweigerd neem dan contact op met de support
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 5:56 am
Ik heb niet zoveel zin in veel gedoe... Alles wat ik wil is één antwoord op één vraag.. is dat nou ZO moeilijk?
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 6:08 am
en + die ene vraag over wat welke aansluiting is.
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 6:08 am
En is dat nou zo moeilijk om te doen wat ze vragen, ik weet zeker dat er iets niet klopt met uw serialnr, ik zou zeggen doe zo verder en je zal ver geraken in het leven. maar geen probleem, doe wat we zeggen en uw probleem is opgelost, wil je dit niet, zijn we genoodzaakt om vdj verder in te lichten over uw VDJ versie. aan u de laatste waarschuwing.
Mvg albert
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 8:26 am
De serial die je hebt ingegeven toen je VDJ voor de eerste kaar opende (na installatie), was dat van de vorm XXXX-XXXX-XXXXX ?
Zo niet, welke vorm was het dan (gewoon met X aanduiden)?
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 8:34 am
Mastermind1988 wrote :
Ik heb niet zoveel zin in veel gedoe... Alles wat ik wil is één antwoord op één vraag.. is dat nou ZO moeilijk?



wel, je zal geen antwoord krijgen op uw vraag. geen serial is geen recht op ondersteuning
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 10:00 am
was in de vorm van: XXX-XXX-XXXX
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 10:24 am
Dan stel ik voor dat je VDJ nog eens opnieuw installeert en als je je serial ingeeft die kopieert en hier in je profiel plakt, als je toch zo lui wilt zijn.
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 10:50 am
Oké, ik heb gereinstalleerd maar nog steeds niet....
 

Posted Sat 27 Dec 08 @ 3:51 am
Is VDJ Pro 5.2 niet met 12 cijfers/nummers?
xxxx-xxxx-xxxx?
Tenminste, zo is't bij mij.
 

Posted Sat 27 Dec 08 @ 5:22 am
Dat zou kunnen, maar hier op de site staat er dat je, indien je een nieuw product registreert de serial moet opgeven en dat die van de vorm XXX-XXX-XXXX is. Bij ne maat van mij is het inderdaad ook wel van de vorm XXXX-XXXX-XXXXX (al ben ik neit 100% zeker of zijn versie wel legaal is).
@ PMastermind: Je hebt nieg goed gelezen: ik heb gezegd dat je moest reinstalleren en als je serial had ingegeven EERST moest kopieren, zodat je gewoon je serial hier op de site kon plakken.
 

Posted Sat 27 Dec 08 @ 5:36 am
Heb ik ook gedaan maar nog steeds invailid en trouwens op het activeren staat dat net als bij mij hij XXX-XXX-XXXX moet zijn... Maar kunnen jullie me niet gewoon helpen?
 

Posted Sat 27 Dec 08 @ 7:05 am
66%