Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Koptelefoon en speakers - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hoi, Ik heb Virtual DJ 5.2 Pro (Heb geen zin om serial in te voeren) en heb 2 vragen:

1. Ik kan geen smaples downloaden op dez site omdat de licensie;s die ik heb niet goed zijn ofzo....
2. HOOFDVRAAG hoe kan ik het geluid uit mijn koptelefoon EN Speakers laten komen? (Ik heb 6 aansluiting achterop me ding: Een groene, Rode, Orange, Zwarte, wit/grijsachtige en een blauwe en voor nog een Groene en Rode)
 

Posted Wed 24 Dec 08 @ 1:36 pm
voer je serial in en dan kan je wel samples downloaden en heb je ook recht op ondersteuning bij je 2e vraag
 

Posted Wed 24 Dec 08 @ 1:40 pm
waarom anders niet?
 

Posted Wed 24 Dec 08 @ 1:47 pm
ok ik snap je en laat die samples maar zitten maar kunnen jullie me toch helpen met die koptelefoon en speakers?
 

Posted Wed 24 Dec 08 @ 2:06 pm
waarom voer jij uw serialnr niet in?? Of heb je die niet?? dan hebben wij ook geen zin om u verder te helpen.
 

Posted Wed 24 Dec 08 @ 2:14 pm
Mastermind1988 wrote :
ok ik snap je en laat die samples maar zitten maar kunnen jullie me toch helpen met die koptelefoon en speakers?


als jij je serial invult dan help ik je met plezier verder
 

Posted Wed 24 Dec 08 @ 2:17 pm
Wat is er xo GVD belangrijk aan me serial? de reden waarom ik hem niet invoer is omdat als ik hem invoer hij zegt dat ie invalid is!
Daarom dus kunnen jullie me ALSJEBLIEFT helpen?
 

Posted Wed 24 Dec 08 @ 2:36 pm
Mastermind1988 wrote :
Wat is er xo GVD belangrijk aan me serial?

Wat zijn we toch een prettig volk. De Vlamingen lachen zich rot en zullen je nu helemaal niets meer vertellen.

 

Posted Wed 24 Dec 08 @ 6:23 pm
Hangt ervan af. Maar als ie zegt dat je serial invalid is, is de kans vrij groot dat je gekraakte versie hebt en dus geen recht op ondersteuning.
 

Posted Wed 24 Dec 08 @ 6:24 pm
Mastermind1988 wrote :
Wat is er xo GVD belangrijk aan me serial? de reden waarom ik hem niet invoer is omdat als ik hem invoer hij zegt dat ie invalid is!
Daarom dus kunnen jullie me ALSJEBLIEFT helpen?



je serial is belangrijk omdat we zo kunnen zien welke versie van vdj je hebt, of die ook legaal is. aangezien je zegt dat je serie invalid is dan wil dit zeggen dat je geen gekochte versie hebt. we kunnen toch moeilijk tips geven hoe je een gekraakte versie moet gebruiken? doe zoals de meeste hier, investeer in vdj en help zo mee om de makers te steunen.
 

Posted Wed 24 Dec 08 @ 7:50 pm
Oké mensen, Ik SWEER dat ik hem heb gekocht want ik weet niet ens hoe ik dat moet kraken want ik ben geen hacker....
Steeds als ik hem invoert werkt hij niet.... En ik heb hem eigelijk niet zelf gekocht maar gekregenvan mijn beste vriend als verjaardags, sinterklaars en kestcadeau en hij SWEERDE dat ie echt was dus ik hem hem geinstaleerd en toen die serial ingevoerd.... en hij werkte dus dat betekent dat ik hem legaal en dus niet gekraakt heb, Maar volgens deze site is hij niet goed dus kunnen jullie me ALSJEBLIEFT helpen? Kom op het is vandaag kerst: krijg de ware kerstgedachten om uw brein te delen met iemand die hulp nodig heeft...
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 2:18 am
Mastermind1988 wrote :
Ik SWEER .......


Zweren doe je met een 'Z', mastermind.

Goed, even stap voor stap:
interessant om te weten is hóe je VDJ hebt gekregen. In een doos uit de winkel of heeft je vriend 'em voor je downgeloaded of wat?
Dan, als je VDJ voor de eerste keer opent vragen ze om je serial number. Ik kopiëer dat altijd van de e-mail die ik van VDJ heb gekregen zodat ik geen tikfouten kan maken. Hoe dan ook, als het VDJ programma dat serial nr accepteert, moet het hierboven ook in "Modify my profile" geaccepteerd worden.
Misschien maak je ook een tikgout die je gewoon niet ziet. Kan de beste gebeuren. Daarom: kopiëer en plak.

Verder, als je een legale versie hebt, heb je ook een gebruiksanwijzing (user's manual). Blader daar eens door.
Merry Christmas,
Bob
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 3:34 am
Mijn vriend had hem (hij zij hiervan) bestelt en toen kwam hij met een doos aan waar dus een CD inzat en een uitgeprinte e-mail met mijn serial die heb ik overgetikt en opgeslagen in een TXT gestandje en dus ingevuld en alles werkte maar met een handleiding heb ik hem niet gezien... en nu ik de serial hier wil invoeren (typen of copy) hij zegt dat ie niet werk ---> mischien heeft iemand deze serial gehackt ofzo?
hoe dan ook kunnen jullie me ALSJEBLIEFT nou eens helpen?!
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 3:59 am
Mastermind1988 wrote :
........maar met een handleiding heb ik hem niet gezien... ...


Als je naar "All Programms" gaat in het startmenu, vind je daar Virtual DJ. Die click je aan en dan verschijnt vanzelf "User guide".

Het uitleggen van de koptelefoonuitgang etc. moet ik echt aan één van bovenstaande heren overlaten. Ik heb er de ballen verstand van aangezien ik geen koptelefoon nodig heb bij VDJ (bij andere uitgangen van m'n mengpaneel wél, uiteraard) en dus ook niet met VDJ gebruik. Ik zou niet weten hoe. Kun je niet de zoekmachine gebruiken en ergens anders op dit forum snuffelen? Je maakt het jezelf wel heel gemakkelijk door een vraag te stellen die al 20 of meer keer gevraagd is.
Mvg
Bob
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 4:33 am
Mastermind1988 wrote :
blaat... krijg de ware kerstgedachten om uw brein te delen met iemand die hulp nodig heeft...


krijg jij eerst de ware kerstgedachte door legaal te handelen, eens je bewezen hebt dat hij legaal is zullen we u met plezier helpen

 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 5:47 am
HOE?! ALS DIE GVD SITE VAN JULLIE NIET WERKT LICHT HET NIET AAN MIJ!
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 6:05 am
ik heb al gezocht op de forums maar ik krijg alleen maar shit over voorbeluisteren... en als ik de speakers voor aansluit en me koptelefoon achter dan krijg ik het alleen uit me speakers ook als ik het instel op 2 dinge: speakers + headphone en kaart op 4.1 zet en dan alles uitgeprobeerd...

PS ze zitten dan allebij op groen de groen achter en de groen voor
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 7:11 am
Mastermind1988 wrote :
HOE?! ALS DIE GVD SITE VAN JULLIE NIET WERKT LICHT HET NIET AAN MIJ!



de site werkt hier bij alle gebruikers, waarom zou hij dan alleen bij jou niet werken? daar ooit bij stilgestaan? erg gemanierd komt u ook niet over, typen in caps, en dat vloeken. De hulp in dit topic zal niet van mij komen allesinds
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 7:31 am
dat komt omdat ik eindelijk VDJ heb en vervolgens wat vraag en jullie me niet willen helpen!
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 7:57 am
Dus alsjeblieft help!
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 9:51 am
33%