Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: taalpakket installeren

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ben nieuw wat virtual dj betreft en heb het nederlands talenpakket gedownload maar kan mij iemand vertellen hoe ik dit in virtual dj moet inbrengen???
 

Posted Mon 17 Nov 08 @ 9:59 am
Gebruik je de demo ?? indien je de officiele versie gebruikt dan dien je eerst uw serienr in te vullen in modify my profile.
Mvg Albert
 

Posted Mon 17 Nov 08 @ 12:15 pm
thanks voor de reactie sorry dat ik dit wat uit het oog verloren heb, heb de officiƫle versie en mijn serienummer al ingegeven vlak na de installatie en moet ik het dan nogmaals doen bij het installeren van de nederlands taalpakket???
 

Posted Sun 07 Dec 08 @ 4:15 pm
Albert bedoelt dat je je serie nummer bij ons in het forum in moet vullen. Hierboven in "Modify my profile".
Dan word je geregistreerd als PRO-user, je krijgt het PRO-icoontje en dan kan iedereen zien dat je de officiƫle versie hebt (en niet een gecrackte versie).
Dan kan je ook ondersteuning krijgen.
Bob
 

Posted Sun 07 Dec 08 @ 5:06 pm
heavenPRO InfinityMember since 2005
even testen of ik een icoontje heb
 

Posted Tue 09 Dec 08 @ 9:38 am
DJK011PRO InfinityMember since 2008
ik wil ook wel graag weten hoe je dit taalpakket moet integeren in virtual DJ

Ik heb dus wel een officiele versie
 

Posted Tue 09 Dec 08 @ 4:32 pm
je gaat naar download hier op deze site, dan naar plugins en daar ga je naar languages , je download daar de taal die je wenst. dan doe je het volgende, je gaat naar documenten op uw pc , daar staat vdj geinstaleerd daar plak je uw taalpakket in. en je verwijderd de andere taal die je niet wil. dan open je vdj en dan moet je de taal zien die jij hebt geinstaleerd, bv de nederlandstalige taal.
mvg albert
 

Posted Wed 10 Dec 08 @ 8:45 am
DJK011PRO InfinityMember since 2008
Oke, zo simpel was het.

Bedankt, het is dus gelukt.
 

Posted Wed 10 Dec 08 @ 2:42 pm
graag gedaan,
mvg albert
 

Posted Thu 11 Dec 08 @ 2:04 am
ik heb voor de jeugdbeweging virtual dj 5.2 op de pc geinstaleerd. wie heeft hier een nederlands language.xlm voor?
ik krijg deze op het de site niet gedownload.. mail naar vdwstijn@telenet.be
 

Posted Mon 15 Dec 08 @ 7:02 pm
deze mogen NIET doorgestuurd worden, wie dat wel doet zal zijn licensie kunnen kwijt geraken.
Mvg Albert
 

Posted Mon 15 Dec 08 @ 11:42 pm


(Old topics and forums are automatically closed)