Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Behringer djx 700 aansluiten op Virtual DJ 5

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

TheAbelHome userMember since 2008
Hallo,
Ik heb een behringer mixer en wil hem aansluiten op virtual dj 5..
Ik heb nog geen geld voor een geluidskaart met 8 uitgangen dus kan tot nu toe maar 2 kanalen gebruiken..

Ik heb deze usb geluidskaart: http://www.esi-audio.com/products/maya44usb/


en dus deze mixer: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12277


Weet iemand hoe ik dit moet aansluiten?

Ik heb via tulpstekkers de left/right vanuit de mixer input naar de geluidskaart output verbonden.
Ik krijg dus via m'n geluidskaart de muziek binnen en kan dit via mijn mixer besturen..

maar als ik wil opnemen via Virtual DJ klopt deze aansluiting niet en zou het andersom moeten..
Maar dan geeft hij geen geluid omdat de input dan vanuit mijn mixer naar de input van de geluidskaart gaat en dat zou dan betekenen dat er muziek vanuit mijn mixer zou moeten komen in plaats van andersom..

kortom ik snap em ff niet meer..?

iemand enig idee/ervaring?

alvast bedankt..
Greetz,
Abel
 

Posted Tue 11 Nov 08 @ 4:22 am
Wat voor een VDJ versie heb je. Een demo?
 

Posted Tue 11 Nov 08 @ 4:37 am
TheAbelHome userMember since 2008
nee ik kan gewoon geluidskaart opties kiezen enz
 

Posted Tue 11 Nov 08 @ 4:57 am
Hm, als je geen officiele VDJ (met sernienummer) hebt, en ook niet minstens een demo, dan gaat men er vanuit dat je een illegale kopie hebt en niemand geeft je ondersteuning.
 

Posted Tue 11 Nov 08 @ 4:57 pm
TheAbelHome userMember since 2008
Hm, waarom heb ik niet eens een demo of geen officiele versie??? :o

Oh je wilt dat ik meteen m'n serienummer ff post zodat iedereen hem meteen kan gebruiken goed idee man ik post wel op een ander forum waar minder vage lui zitten..hier schiet ik echt niks mee op..
 

Posted Wed 12 Nov 08 @ 2:16 pm
Succes.
 

Posted Wed 12 Nov 08 @ 3:00 pm
TheAbel wrote :
Hm, waarom heb ik niet eens een demo of geen officiele versie??? :o

Oh je wilt dat ik meteen m'n serienummer ff post zodat iedereen hem meteen kan gebruiken goed idee man ik post wel op een ander forum waar minder vage lui zitten..hier schiet ik echt niks mee op..

Je kan uw serienummer ingeven in, Modify my profile , niemand ziet dat , enkel jij!! maar dan ziet iedereen aan de linkerkant dat je een oficiele versie bezit, zoniet kan je vdj altijd aankopen, aan u de keuze.
Mvg Albert
 

Posted Thu 13 Nov 08 @ 3:36 am
@Albert, je dacht tot niet echt dat hij een legale versie heeft? Daarvoor doe hij nét een tikkeltje te beledigd.
Anyway, als je z'n verhaal goed doorleest wordt het steeds vreemder. Het lijkt net of hij alleen een geluidskaart heeft en een mengpaneel. Hij schrijft nergens over een PC of laptop, dus waar zit z'n versie van VDJ? In de geluidskaart soms?
Want.... als hij een computer heeft én een mengpaneel én een legale versie van VDJ 5, heeft-ie verder geen geluidskaart nodig. Niet met 2 en zeker niet met 8 in/uitgangen. Twee kabels, meer niet.
Diegene die hier vaag is, is Mr Abel himself.
Mvg uit de zonnige Filipijnen
BoB
 

Posted Thu 13 Nov 08 @ 4:44 am


(Old topics and forums are automatically closed)