Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vdj met hercules dj console mk2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dj-aboeHome userMember since 2008
Eey, ik heb net de hercules dj consele mk2 gekocht, daar heb ik vdj 3 bij gekregen die speciaal voor die console is.
Maar deze vind ik niet echt fijn werken want ik heb de demo van vdj 5.2 en die vind ik veel fijner werken maar op de demo doet hij het niet echt goed. als ik dan 5.2 gewoon in de winkel koopt zou die het dan wel goed moeten doen met die console?

Alvast bedankt.
 

Posted Wed 05 Nov 08 @ 6:35 am
REIGERHome userMember since 2008
Nou beste aboe,
heb zelf de console niet ,maar als je effe op dit forum had gesnuffeld,had je misschien beter de Hercules rmx5 aangeschaft.
Die wordt nl. wel met VDJ 5 geleverd.
Daar je met deze uitleg nu toch niet meer geholpen bent(je bent nu reeds in bezit van de MK2) misschien dit:
Je kan volgens mij ook een upgrade doen op de site van VDJ( moet je wel registratienummer van jou persoonlijke VDJ 3 invullen).
Heb dit zelf nog niet gedaan(overweeg om me de pro versie aan te schaffen,maar wacht zelf nog op enkele onbeantwoorde vragen),maar me dunkt dat je het best upgrade naar de PRO versie,kan je daarna steeds de meest recente downloaden en je VDJ zo upgraden.(komen geregeld ook versies uit waar de bugs zijn uitgehaalt EN met de PRO versie krijg je steeds alle hulp die je nodig hebt van PRO gebruikers)
Als je dan de VDJ 5 bezit moet je volgens mij op de site van hercules de juiste drivers voor VDJ 5 nog downloaden,dan de andere drivers(die voor VDJ 3) verwijderen en dan degene voor VDJ 5 instaleren.(het is volgens mij goedkoper om op de site te downloaden naar een nieuwere versie dan dat je weer één in de winkel koopt)
Veel plezier met je console en hopelijk klopt mijn uitleg.
REIGER
 

Posted Wed 05 Nov 08 @ 9:25 am
dj-aboeHome userMember since 2008
Oke, bedankt voor de uitlech
 

Posted Wed 05 Nov 08 @ 9:48 am
dj-aboeHome userMember since 2008
Nog een vraagje, zijn er ook andere skins te downloade ergens voor de bijgeleverde vdj?
Want ik kon hem niet vinden bij downloads, maar meschien weten jullie nog een andere site waar ze wel te downloade zijn.
 

Posted Thu 06 Nov 08 @ 3:55 am


(Old topics and forums are automatically closed)