Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mix maken

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

xjokeeHome userMember since 2008
Hallo ,
ik wil zo stukken uit liedjes achter elkaar zetten dat ik een mix heb van allemaal kleine stukjes uit liedjes.
Het is namenlijk voor een dansvoorstelling dt we allemaal verschillende liedjes hebben (kleine stukjes uit liedjes) die ik achter elkaar wil zetten.
Zouden jullie mij aub kunnen helpen en zeggen waar of hoe ik dit kan vinden of doen?
Alvast Bedankt !
groetjes
 

Posted Sat 18 Oct 08 @ 2:42 am
VDJ is gemaakt om live te gebruiken. Je kunt de start en eindpunten in het nummer aangeven en wat voor overgang er gedaan moet worden en dan kun je dit met de auto mix afspelen nadat je de nummers in de juiste volgorde in de playlist hebt gezet. Het is waarschijnlijk makkelijker om een wave editor / sequencer te gebruiken ipv VDJ.
Ewout
 

Posted Sun 19 Oct 08 @ 7:27 am
OpiaticHome userMember since 2008
Audacity is gratis te downloaden (google)
dit programma maakt het zeer makkelijk om stukken muziek te kopieren en te plakken in een nieuw bestand
 

Posted Sun 26 Oct 08 @ 12:49 pm
Ik heb een tijdje gezocht naar de juiste plaats om mijn vraag te stellen, maar niet echt een ideaal onderwerp gevonden. Dus probeer ik het hier maar. Ik heb een afgedankte mk2 gekregen van een vriend. Alles werkt nog perfect, behalve de schuif om van de linker song naar de rechter song te gaan. Op mijn paneel werkt de schuif wel, maar op mijn scherm gaat de schuif slechts tot halfweg en blijft ze schokken. Iemand een idee of ik dit nog kan oplossen?
 

Posted Tue 04 Dec 12 @ 1:13 pm
Dan maak je een nieuw topic aan. Je hijackt nu 2 posts die helemaal niets met het onderwerp te maken hebben....
Crossfaders slijten. Die worden meestal het meest gebruikt. Je kunt proberen met een heel klein beetje contactspray de zaak weer gangbaar te krijgen of je gaat op zoek naar een nieuwe crossfader. Schroef het ding eruit en neem hem mee naar de dichtstbijzijnde elektronicawinkel. Zij kunnen je ongetwijfeld verder helpen.
 

Posted Tue 04 Dec 12 @ 1:34 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Als je dan je x-fader lost, gaat die dan op je scherm terug naar de andere kant?
 

Posted Wed 05 Dec 12 @ 9:09 am
Hoe bedoel je?
 

Posted Wed 05 Dec 12 @ 10:37 am
simpele oplossing is om in config de crossfader op disabled te zetten en dan de volumeschuiven te gebruiken
 

Posted Wed 05 Dec 12 @ 11:05 am


(Old topics and forums are automatically closed)