Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: 2 tafels achter elkaar gebruiken

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Heey ik had eerst een andere versie van Vdj, toen kon ik nog 2 tafels achter elkaar gebruiken. Dus als ik 2 liedjes had speelde hij het 1e liedje af met de ene tafel en het andere liedje met de 2e tafel. Ik heb nu een nieuwere versie en nu kan dit ineens niet meer. Ik gebruik nu natuurlijk de automix, maar ik vind dit minder handig. Weet iemand hoe ik het weer kan gebruiken als eest?
alvast bedankt
 

Posted Thu 25 Sep 08 @ 12:24 pm
Het is een kwestie van wennen. Ik vond het eerst ook niet leuk om met slechts één draaitafel te werken, maar als je het een tijdje gebruikt ga je de voordelen zien.
Ik heb mijn VDJ ook altijd op automix staan. Je ziet duidelijk wat er aan de hand is, een verzoekje kun je metéén als volgende liedje draaien ipv pas na de 2e draaitafel. De enorme voordelen van 5.2 zijn de instellingen van begin en einde, voorál als je op automx staat. Je hoeft het nummer slechts één keer bij te stellen en voor de rest van je dj leven draait-ie (d.w.z. begint en eindigt) zoals je wilt en jij kunt wat anders doen zoals cuba-libres maken.
Ook is het volgens Ewout kwalitatief beter als er slechts één draaitafel wordt gebruikt. Er schijnt echtereen manier te zijn om 2 tafels te laten draaien, maar wordt afgeraden.
Saludos
Bob
 

Posted Sat 27 Sep 08 @ 3:26 am


(Old topics and forums are automatically closed)