Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: De BCD3000

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

LarshoHome userMember since 2008
Hey Hey,

Een paar dagen terug heb ik dus de BCD3000 aangeschaft. Hiervoor heb ik een tijd met VirtualDJ beetje gemixt, nu zit er bi die BCD3000 de software Traktor LE.
Leuk programma hoor, maar het voelt gewoon niet zo fijn als VDJ.

Nu is mijn vraag eigenlijk simpel, maar ik lees toch veel posts erover dat het niet werkt.
Hoe gebruik je de BCD3000 samen met VDJ?

Leg me alsjeblieft uit welke versie precies en of ik nog iets moet wijzigen in de Options of XML.

Veel dank,
Groeten Lars
 

Posted Sat 06 Sep 08 @ 4:35 pm
Lars,
als je de pro versie van VDJ aanschaft, kun je hier gelijk mee aan de slag. Je hoeft in het config menu van VDJ alleen het vinkje bij de bcd2000/3000 aan e vinken. Daarnaast kun je een mapper downloaden, waarmee je iedere button op je bcd eenvoudig de functie kan geven die je wilt.
Ewout
 

Posted Sun 07 Sep 08 @ 7:48 am
LarshoHome userMember since 2008
Hey,

Als ik de BCD3000 gebruik met VirtualDJ en de hardware ook heb aangevinkt werkt het totaal niet lekker.
De crossfader is bijvoorbeeld helemaal naar B geschoven, maar hoor de muziek van deck A nog spelen.

De volumeknoppen van Deck A en B werken ook niet.
Wat is dit dan? :(

Dank je alvast
 

Posted Sun 07 Sep 08 @ 12:06 pm
Is dat met de laaste demo versie? Ik heb zelf geen bcd, dus kan ik het niet voor je testen, maar ik heb er verder nog niemand over gehoord. Met de maper kun je de buttons zelf mappen, dus ook de minimale en maximale waarde van bijvoorbeeld de crossfader.
Ewout
 

Posted Sun 07 Sep 08 @ 1:12 pm


(Old topics and forums are automatically closed)