Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Asio sound card en Denon gain instellingen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi , ik heb het volledige forum doorzocht naar mijn specifieke probleem maar helaas.
Kan ik bij de denon hc4500 ook iets forceren in combinatie met VDJ om het dB gehalte gelijk te krijgen ? Dit werkt met een inwendige soundcard van denon zelf met Asio driver. Ook met auto en auto + remember etc krijg ik geen resulaat. Moet continue de hand aan mijn master houden van extern mengpaneel om te temperen of viceversa.
Is er in deze hi tech eeuw nu niet een eenvoudig tooltje dat no matter wot elk stukje muziek gelijk kan maken? Ok , je kan al iets doen met Mp3gain maar ook daar krijg je nooit echt het perfecte resultaat. Ik gebruik daar standaard 89.00dB en na het gainen zijn er velen die veel hoger of lager uitkomen en dan ook nog veel met de nodige errors.
Kan je iets doen door eerst alle nummers in wav met bv nero te branden (normalisen..)en daarna terug om te zetten naar mp3 ? ;) pfff honderden .......

Misschien toch eens de moeite waard om voor de software jonges van VDJ om hier een upgrade voor uit te vissen daar ik een hele boel mensen tref met steeds het zelfde probleem.....

Groetjes Chris
 

Posted Sun 24 Aug 08 @ 7:51 am


(Old topics and forums are automatically closed)