Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: mk2 console

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

maakt het eigelijk uit dat je de console op een laptop of computer aansluit??
 

Posted Wed 20 Aug 08 @ 9:34 am
Hangt ervan af. Als je pc of laptop de minimale specificaties heeft zal je niet veel verschil merken. Daarentegen als je een hele oude pc hebt en een hele goede nieuwe laptp zal de laptop natuurlijk beter werken / presteren.
Voordelen pc:
- Stevig
- Vaak grote harde schijf
- Uitbreid mogelijkheden (Andere of meerdere harde schijven, andere geluidskaart of videokaart)
- Vaak gedkoper

Voordelen laptop
- Makkelijker mee te nemen
- Ingebouwd scherm

Ewout
 

Posted Wed 20 Aug 08 @ 12:51 pm
dus wat heb ik nodig:
een goede computer en de console?
geen externe soundkaart of zo?
 

Posted Sat 23 Aug 08 @ 4:24 am
tettekop wrote :
dus wat heb ik nodig:
een goede computer en de console?
geen externe soundkaart of zo?

ik gebruik een laptop, en een dj console, en voor de mp3's een externe harde schijf , de laptop heb ik naar 4gb ram geheugen gezet, eerlijk waar het werkt allemaal meer dan perfeckt......ben over alles zeer tevreden. een goede laptop kost wel algauw 1200€ . maar ik werk liever met een laptop,,, maar dat is mijn mening he.......
Mvg Albert
 

Posted Sat 23 Aug 08 @ 5:33 am
De mk2 console is een externe geluidskaart. Dus je hebt geen andere externe geluidskaart nodig.

Het enigste belangrijke verschil tussen laptop en vast pc is de stroomvoorziening; bij een vaste pc kan je de console gewoon met USB inpluggen. Stroom wordt voorzien via de PC. Bij een laptop is het beter om de console apart van stroom te voorzien, want de batterij van de laptop zal vlugger plat zijn.
 

Posted Sat 23 Aug 08 @ 12:16 pm
ok bedankt allemaal voor me te helpen
 

Posted Sun 24 Aug 08 @ 4:11 am
Let wel op bij de aanschaf van de console. Je hebt 2 verschillende versies de Mp3 control en de dj console mk2. De eerste heeft geen ingebouwde geluidskaart de tweede wel. Daarnaast is ook de rmx console aan te raden. Deze is wel duurder, maar dit is een nieuwer en professionelere console dan de mk2.
Ewout
 

Posted Sun 24 Aug 08 @ 8:08 am


(Old topics and forums are automatically closed)