Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: pro versie probleem - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hallo
ik kocht onlangs een hercules dj console rmx met software van virtual dj
toen ik zag dat er een 20 dagen PRO trial was, heb ik deze zojuist gebruikt
maar ik zie totaal geen verschil met er voor?
 

Posted Fri 08 Aug 08 @ 3:24 am
stefvvPRO InfinityMember since 2006
hey defomien,
ik heb ook de 20 dagen trial aangeklikt, ook ik zie geen ander verschil. Ik heb trouwens maar één button om aan te klikken en dat is de gratis trial, hebben nog andere gebruikers dit, of steken hierachter geen andere opties zoals bij de mk 2 console?

grtz
 

Posted Fri 08 Aug 08 @ 10:00 am
hoe kan je opnemen met deze software van virtual dj? of gaat het niet hiermee.
 

Posted Sat 09 Aug 08 @ 5:30 am
FritselHome userMember since 2008
Ik heb het probleem dat ik na mijn 20 dagen trial niet meer bij de instellingen kan komen, als ik rechtsbovenin op more klik is de enige optie "Upgrade to Pro" Ik krijg er geen geluid meer uit, meer mensen hier last van?
 

Posted Sat 09 Aug 08 @ 4:21 pm
De versie die bij de rmx console zit is een uitgeklede versie van VDJ 5. De trial versie is ook een versie 5 waardoor je het verschil niet zo snel "ziet". Ik weet de limitaties niet precies van de rmx versie, maar meer info (over de beperkingen in de DJ console mk2 versie), vind je hier.
De demo werkt 20 dagen, het enige dat je daarna nog kan doen is upgraden naar de pro versie of de demo deinsalleren en je rmx versie er weer op zetten.
Ewout
 

Posted Sun 10 Aug 08 @ 9:54 am
Hoe je je mix op kan nemen kan je vinden in de manual.
Ewout
 

Posted Sun 10 Aug 08 @ 9:54 am
ik kan echt niet vinden hoe ik kan opnemen hoor :s
 

Posted Sun 10 Aug 08 @ 2:57 pm
 

Posted Mon 11 Aug 08 @ 3:22 am
Mensen, ik heb een hercules dj console rmx , hierbij zat een speciale versie van virtual dj en met deze ***** versie kan ik gewoon niet opnemen...
gewoon omdat er een andere versie bij zat, en mijn trial van de "normale" is verlopen en ik vind nergens waar je je key kan ingeven
 

Posted Tue 12 Aug 08 @ 5:16 am
 

Posted Tue 12 Aug 08 @ 5:20 am
stefvvPRO InfinityMember since 2006
"Ga in het pdf bestand naar pagina 51. Daar staat alles wat je wilt weten; opnemen met of zonder 'autostart', in wav, mp3, als bin/cue..."

@Manducator, ik zit met hetzelfde probleem, wanneer wij/ik in mijn configuratie tab gaan, krijg je enkel de optie om een update te doen, geen enkele andere optie, dus ook niet voor het opnemen, voordien met de mk2 console wanneer je in het configuratie scherm ging, krijg je zoals in de handleiding staat op pag.51 de optie om op te nemen.
Nu stel ik mij de vraag of ik/wij een stuk programma mankeren, of moet je persé naar die upgrade gaan, die toch al wat geld kost, (bij trial zie ik totaal geen verschil) indien dit de oplossing is , wil ik de upgrade graag doen, maar dan wil ik wel graag het verschil zien en uitproberen bij die trial, wat nu niet het geval is!!

grtz
 

Posted Mon 18 Aug 08 @ 10:10 am
Opneen zit niet in het configuratie menu. Opnemen zit in een tab, net als de browser, sampler en effecten. Het lijkt er inderdaad op dat dit in de rmx versie niet zit. Dit is voor ons ook lastig want wij hebben de verschillende versies (Hercules console versie 3.4, Hercules rmx versie) niet, dus is het controleren of helpen, soms wat lastig.
Ewout
 

Posted Wed 20 Aug 08 @ 11:26 am
stefvvPRO InfinityMember since 2006
En iemand die 100% kan bevestigen, wanneer ik de upgrade koop, het opnemen wel tot de mogelijkheden behoort?

grtz
 

Posted Thu 21 Aug 08 @ 10:07 am
Ja opnemen (in wav, mp3 of .bin, om gelijk te branden naar cd) zit in de pro versie, zoals je kan lezen in de manual. Dit werkt bij mij ook prima (opnemen naar bin heb ik nog nooi gebruikt). Dus als je upgrade kun je zeker opnemen.
Ewout
 

Posted Thu 21 Aug 08 @ 11:02 am
dit vind ik er echt over ,met mijn dj console mk2 kan ik zonder problemen mix opnemen, maar met de rmx aan te kopen wordt er deftig met mijn voeten gespeeld!!

is niet meer mogelijk op te nemen tenzij je upgrade, wat voor malafide praktijken zijn dit??

dit is pure geldklopperij...

en er is niets wat ik kan doen, zo beu gevoel die machteloosheid!!

dus effe nie rond de pot draaien, en vertel hoe ik kan opnemen met rmx zonder te upgraden??

de groeten van een nu zeer teleurgestelde, (ga het zeker niet aan de vrienden aanraden om te kopen een rmx)

vriendelijke groeten!!
 

Posted Sat 23 Aug 08 @ 6:15 am
Tsja wat verwacht je ervan? Als je vier velgen koopt krijg je er ook geen auto bij.
Je koopt de rmx console, daarbij heeft Hercules een gratis versie van VDJ bijgedaan. Ze hadden er ook verder geen software bij kunnen doen, maar om je gelijk iets te kunnen laten doen zit die versie erbij. Wil je meer dan dien je te upgraden. Je kunt niet verwachten dat een software pakket, wat los net zoveel kost als die hele console er zomaar gratis bijzit.

Hier op het forum is overal te lezen dat het een uitgeklede versie is, daarnaast staat dit ook op de doos van de console en op de website van Hercules. Heb je hier problemen mee moet je niet hier op het forum mopperen, maar moet je dan op het Hercules forum doen.

Opnemen met de Rmx versie is dus niet mogelijk, hiervoor heb je de pro versie van VDJ nodig. Alternatief is het opnemen van je line out van je geluidskaart met een sampler / wave editor.
Ewout
 

Posted Sun 24 Aug 08 @ 7:51 am
stefvvPRO InfinityMember since 2006
Sorry voor de toch late reactie van mij, paar daagjes er tss uit geweest.

Ik stel me dan toch de vraag, waarom hercules of wie dan ook, wanneer je de trial versie neemt van 20 dagen, die optie niet ziet of kan gebruiken, op die manier probeert me dan ook niet om een meerverkoop te halen. Of zie ik het verkeerd?

Grtz
 

Posted Wed 03 Sep 08 @ 1:01 pm
stefvvPRO InfinityMember since 2006
Bij deze de bevestiging voor diegene het nog willen weten, ik heb de update gedaan, betalend (+/-138€,btw incl.), en is toch wel merkelijk verschil met de trial(waar je niets merkte), je kan dus ook opnemen in verschillende formaten, verchillende skins en noem maar op..., teveel om dit allemaal uit te zoeken gisteren.

grtz
 

Posted Thu 04 Sep 08 @ 11:16 am
Welkom als ful version user. Voorheen was de demo versie altijd gelijk aan de pro versie, met een limiet van 20 dagen. Misschien is dit niet meer zo, ik zal dit even navragen bij het team. Het kan ook zijn dat doordat je de rmx versie reeds had, de demo niet of niet goed installeerde.

De full version is zijn geld meer dan waard (mijn mening!), zeker als je het vergelijkt met bijvoorbeeld andere dj gear, zoals de Pioneer CDJ's (zeer goede spelers, maar ook erg duur).
Ewout
 

Posted Thu 04 Sep 08 @ 2:51 pm
Welkom ,ik weet zeker dat je er geen spijt van zal krijgen, en is echt super VDJ, en is echt zijn geld waard! en het is zo terug verdient als je gaat draaien. veel succes met VDJ .
Groeten albert
 

Posted Fri 05 Sep 08 @ 1:08 am
80%