Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: database opnieuw maken op Mac

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb al verschillende keren geprobeerd om mijn database opnieuw te maken, omdat alle nummers om de een of andere reden dubbel in staan en ik dus nooit weet welke van de 2 een ERROR geeft omdat hij niet meer goed gelinkt is.....
ik heb al de local XML file (op mijn exteren schijf) en de root XML file (op mijn Mac) gedelete....
opnieuw opgestart en alles blijft gewoon hetzelfde.
ik heb ook al geprobeerd om mijn plist file weg te gooien maar ook geen oplossing.
Heb ook al de check, clean en fix gebruikt in de instellingen.
Dringend hulp gezocht om dit toch vervelende mankement op te lossen.
 

Posted Mon 28 Jul 08 @ 5:53 am
Ik heb geen ervaring met de mac, dus weet ik dit niet precies, zal even aan een teamer vragen hoe je dit oplost. De clean database zou moeten helpen. Wat ik ook al eens gedaan heb en wat bij mij vrij goed hielp is het volgende. Ik selecteerde de map waar mijn muziek bestanden in staan, rechts klikken (weet niet hoe dit bij de mac gaat) en kiezen voor "Remove from Search DB", daarna weer opnieuw toevoegen. De database files weggooien in de root van je schijf zou ook moeten werken, zorg er wel voor dat je eerst VDJ afsluit en dan pas weggooit.
Ewout
 

Posted Mon 28 Jul 08 @ 12:30 pm
het rechtsklikken is op mac CTRL.
Het rare is dat het mij al eens gelukt was met de xml te verwijderen, maar nu lukt het om de één of andere manier niet meer.
bedankt voor de tips en het bijzonderste is dat het stabiel is en dat is het :-)
 

Posted Tue 29 Jul 08 @ 4:41 pm


(Old topics and forums are automatically closed)