Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: geluid probleem

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

su0mYHome userMember since 2008
hallo

ik ben dj en gebruik sinds kort virtual dj om te mixen enzo maar m'n bass van het programma is HEEL erg zwaar en weet nie hoe ik dat kan oplossen wanneer ik thuis op m'n gewonne pc boxen speel is alles normaal weet iemand hier raad mee?

alvast bedankt Diego
 

Posted Wed 09 Jul 08 @ 2:08 pm
Het is misschien handig als je wat meer info geeft, dus wat voor pc je gebruikt, welke versie van de demo, welke geluidskaart, wat je instellingen zijn etc. Anders wordt het erg lastig om de oorzaak te vinden.
Ewout
 

Posted Wed 09 Jul 08 @ 3:04 pm
su0mYHome userMember since 2008
ok sorry euhm ik gebruik de virtual dj 5.0 rev. 4. bij sound setup staat er bij inputs "none", bij outputs "single output" (maar deze wordt toch aangesloten op m'n mengpaneel want als ik deze op external mixer zet dan speelt er maar muziek uit 1 box), bij soundcard(s) "simple" en soundcard "luidsprekers(high definition aparaat)

ik heb een hp pavilion m7660.be die heeft als geluidskaart het volgende: Geïntegreerde High Definition audio
Realtek ALC 882 chipset
Ondersteunt tot 8 audiokanalen
Dolby Pro Logic II compatibel

ik hoop dat je daar al iets meer mee bent alvast bedankt
 

Posted Thu 10 Jul 08 @ 5:04 am
download even de laatste demo versie en probeer het daar eens mee.
Ewout
 

Posted Thu 10 Jul 08 @ 11:31 am
su0mYHome userMember since 2008
lijkt nie te werken, ik heb nog een probleem ik heb grote gekraakt wanneer ik iets aan de linkse turntable verander bij de rechtse heb ik dit niet :(

grts diego
 

Posted Mon 04 Aug 08 @ 12:03 pm


(Old topics and forums are automatically closed)