Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: voorbeluisteren op DJ Control Mp3

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ploptjeHome userMember since 2005
ik heb dus de gewone dj control mp3 niet de m2k zoals er bij mijn naam staat. Kan iemand me stap per stap uitleggen hoe je daarbij kan voorbeluisteren met gewone dj control mp3 ik heb 5.1 geluidskaart
bedankt voor wie me kan helpen
 

Posted Sun 22 Jun 08 @ 10:37 am
Zoek even op het forum, deze vraag is al vele malen eerder beantwoord. Zie bijvoorbeeld hier voor meer info.
Ewout
 

Posted Sun 22 Jun 08 @ 3:18 pm
Beste allemaal, wij mijn zoon en ik realiseren dat deze vraag al vaker is gesteld maar we komen er niet uit...Kan iemand ons helpen..please???
Mijn zoon Niek heeft een dj control mp3 en ik heb een laptop en sinds een paar uur een sweex externe soundcard 5.1Ik heb de koptelefoon in de hp out gedaan van de externe sound card. En het audio geluid komt uit de ingebouwde boxjes vd laptop. Maar Niek kan nog steeds niet voor luisteren van het volgende nummer.Iets waarvoor we speciaal de externe kaart voor gekocht hebben.
Als ik via config in virtual dj kijk zie ik 1 mogelijkheid om aan te vinken ivm de koptelefoon.er komt een nieuw schermpje waar bij vermeld word dat dmv het drukken op het knopje op de console het geluid te horen is via de koptelefoon..maar dat lukt dus niet...Wat te doen.Heeft er iemand het geduld en de tijd om het ons uit te leggen? Alvast vriendelijk bedankt Ton
 

Posted Thu 10 Jul 08 @ 10:10 am
Ton, welke versie van VDJ gebruik je?
Ewout
 

Posted Thu 10 Jul 08 @ 11:34 am
aHoi Ewout,bedankt voor je reactie. Alsa ik bij VDJ kijk en wel de manual open zie ik staan VDJ pro version 3.x
 

Posted Thu 10 Jul 08 @ 2:54 pm
Je kunt ons ook bellen op 0648566206
 

Posted Thu 10 Jul 08 @ 2:55 pm
Bij de dj console wordt de Hercules dj versie van VDJ 3.4 meegeleverd (eigenlijk is dit de 3.2 versie die je hier op de site kan upgraden naar 3.4). We kunnen ook alleen ondersteuning op die versie geven en niet op degene die je nu gebruikt. Doe dus eerst even de volgende dingen:
- De installeer je huidige versie
- Vul het serie nummer van je console in in je vdj profiel dmv de knop "Modify my profile"
- Download de Hercules upgrade via de knop "Dowload center"
- Installeer de Hercules upgrade.
Ewout
 

Posted Sun 13 Jul 08 @ 2:02 pm


(Old topics and forums are automatically closed)