Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: opnemen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb de rmx console nu een maand, en de trial versie van de pro is vervallen,
met die pro versie kan je via een andere skin, direct op een knop duwen voor op te nemen.
Nu is mijn vraag, hoe kan ik opnemen met de ingekorte versie? vind hiervan nergens een knop :s

groeten
 

Posted Mon 02 Jun 08 @ 4:08 pm
als je een beetje handig bent, kun je de knop er zelf bijzetten op je skin. Makkelijker is om er een keyboard sneltoets (of combinatie van toetsen) voor aan te maken.
Ewout
 

Posted Mon 02 Jun 08 @ 4:30 pm
ma ik denk niet dat ik nog opties kan bekijken nu. als ik op de knop "more" druk om de opties te bekijken staat er alleen dat de trial versie verlopen is en dat ik kan upgraden naar de pro-versie. voor de rest geen enkel tabblad.
Hoe kan ik dan sneltoetsen bijvoegen?

groeten,
Roel
 

Posted Tue 03 Jun 08 @ 2:05 am
Je dient eerst de demo versie te verwijdderen en de bij je console geleverde 3.4 versie te installeren of je kunt natuurlijk upgraden naar de pro versie (met korting).
Hoe je snel toetsen kunt toevoegen staat beschreven in de handleiding.
Ewout
 

Posted Tue 03 Jun 08 @ 11:21 am
bij mijn rmx console was vdj 5 djc geïnstalleerd, en eenmaal ik deze terug installeer kom ik terug in de situatie waar ik bij opties enkel het tabblad "upgrade to pro" heb staan...
beetje frustrerend.

groeten
Roel
 

Posted Wed 04 Jun 08 @ 11:19 am
O ik wist niet dat er een djc versie 5 bij de rmx console zat. Heb je in het config menu alleen maar een tabblad om te upgraden en verder niets? De Hercules Dj console versie is meestal wel uitgekleed, maar geen opties is niet echt handig. Ik zal eens bij het team navragen hoe dat zit.
Ewout

ps, als je de rmx hebt, kun je tijdelijk de pro versie aanschaffen voor 99 euro, dit is 150 euro goedkoper dan de volledige versie. Lijkt me een goed aanbod
 

Posted Wed 04 Jun 08 @ 2:58 pm
ja dat is inderdaad wel een goed aanbod, maar heb deze maand de rmx aangeschaft, en als student is dat een budget van 3 maand...
dus de pro versie aanschaffen zit er voorlopig niet in, en zou toch graag blijven recorden...
aangezien ik dit al lang deed met de mk2 en nu met de rmx.
allesinds al bedankt voor de hulp.
laat me aub iets weten wanneer je meer weet.

Roel
 

Posted Wed 04 Jun 08 @ 3:21 pm
nog geen hulp?
grtz
 

Posted Wed 11 Jun 08 @ 1:49 am
Misschien moet je jouw versie verwijderen en eerst het register ook opkuisen? Ik dacht dat daar ergens een tooltje voor was, maar dat zal waarschijnlijk enkel voor pro users zijn. Probeer het eens met AusLogics Registry Defrag. Gratis tooltje en dat krijgt de job misschien ook wel voor mekaar...
 

Posted Wed 11 Jun 08 @ 1:01 pm
je hebt 20 dagen de pro versie geprobeerd en die bevalt je ... nog ff sparen dan maar
 

Posted Thu 03 Jul 08 @ 5:02 pm


(Old topics and forums are automatically closed)