Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mapper etc voor Denon DN-HC4500

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Op de 4500 zou ik graag willen werken met de drukknop + en - pitch bend. Nu gaat dit enkel met de pitch schuif maar deze reageert veel te traag en niet precies genoeg. Ook zijn er nog vele mogelijkheden die nog steeds niet mogelijk zijn.
Wanneer wordt dit op gelost ??? Ook is mijn install aangesloten met een mixdeck van denon waarvan de mix en faders aangesloten zijn met start commando. Maar nog steeds volgt de fader op het scherm van VDJ niet met die van op het mengpaneel. Ook heb ik geprobeerd om faderstart mapper te installeren na download maar geen resultaat.

Graag driungend oplossing voor bovenstaande aub.

Mvg Chris
 

Posted Tue 20 May 08 @ 8:38 am
Chris,
Je kunt de mapper van JPBoggis downloaden. Je vindt deze onder downloads->Plugins->External tools. Deze mapper bevat veel functionaliteit en instel mogelijkheden. Daarnaast kun je natuurlijk ook zelf een midi map aanmaken, als start kun je een reeds bestaande midi map gebruiken.

Als je de Denon 500 of 900 mixer (als ik het goed heb, kijk voor de zekerheid in de Denon 4500 manual) aansluit op je 4500, kan je met de crossfader VDJ bedienen (bijvoorbeeld de video crossfader). De channel fades werken niet, alleen de crossader. Fader start is iets anders als je beschrijft: Als je de fader open schuift geeft de mixer een signaal zodat een cd speler, draaitafel of pc applicatie start met afspelen. Het volume van je fader wordt dus niet "meegestuurd". Dus me fader start aangesloten zal de fader in VDJ de fader van je mixer niet volgen. Ik zou ook niet weten, waarom je dit zou willen: Een hardware fader in je mengtafel is altijd beter dan een software fader.
Ewout
 

Posted Tue 20 May 08 @ 2:13 pm
Hoi Ewout,
Nog bedankt voor de link naar de recente mapper voor de Denon4500 wist niet dat die er al was. Dit lijkt er al een heel stuk beter op > echt mooi. Nu is het wel degelijk zijn aankoopprijs waardig. Nog iets, Ik heb daar ook dat filtje faderstart gedownload en geinstalleerd maar er reageert niets op. En inderdaad ik heb een Denon X500 mengtafel eraan hangen gelinkt met startfader kabels. Het probleem nu is als ik met Vdj iets wil REC dan hoor je natuurlijk de mix niet die je dan opneemt opdat de fader van Vdj niet mee inschuift he. Heb jij een idee hoe ik zoiets kan oplossen ? En nog dat , ik probeer afspeellijsten te maken vb ambiance of reagge onder de rode virtual folder maar die schijnt dit niet te onthouden. Ik ben steeds die map kwijt. t'zal wel weer iets stoms zijn maar ja , geef me eens goede raad hoe ik zoiets doe.

Dank bij voorbaat , Chris.
 

Posted Fri 23 May 08 @ 9:24 am
Ik heb mij een Denon HC4500 aangeschaft en heb een vraag
Hoe kan ik instellen de knoppen Effect dit lukt me niet en met de mapper hier op vdj lukt dit ook niet
wie kan er me ook vertellen hoe ik een update van mijn toestel zelf doe in het boekje staat source en back indrukken maar dit lukt niet
Is er mischien toevallig iemand uit de buurt van Turnhout die me zou kunnen helpen alles goed in te stellen, mits betaling uiteraard
Alvast bedankt

info@dj-nodig.be

 

Posted Thu 27 Feb 14 @ 11:45 am


(Old topics and forums are automatically closed)