Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: SKINS GAAN NIET

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hi allemaal ik heb virtual dj 5 geinstaleerd werkt goed maar als ik de skins in de map skins uitpakt komen ze niet tevoorschijn kan iemand me helpen als ik naar skins gaat in virtual dj zie ik ze niet terwel als ik naar de map skins gaat zie ik wel dat ze er in zitten bedankt ik heb windows vista ultimate bedankt
 

Posted Sat 10 May 08 @ 3:31 am
Volgens mij moet je ze niet uitpakken, alleen in de map plaatsen. Het uitpakken doet Vdj zelf volgens mij. In mijn map staan ze namelijk onuitgepakt en Vdj pakt ze gewoon.
 

Posted Sat 10 May 08 @ 11:04 am
je moet ze normaal wel uitpakken en er op klikken zodat ze zich gaan instaleren en dan zou het normaal wel moeten werken

Roeland
 

Posted Sat 17 May 08 @ 11:39 am
Er zijn 2 soorten skin bestanden: bestanden met de extentie .zip en die met de extentie .exe
- de .zip bestanden kun je zo in de map "skins" zetten. Als je vdj dan (opnieuw) start staan dez skins in de lijst
- de .exe bestanden dien je te dubbelklikken, waarna de skin geinstalleerd wordt.
Ewout
 

Posted Sun 18 May 08 @ 2:56 pm
shaakiHome userMember since 2008
ik kan de map waar je de skins in moet zetten niet eens vinden weet iemand waar hij is?
 

Posted Sun 05 Oct 08 @ 9:22 am
bij mijn documenten staat er een mapje Virtualdj en daar staat het in.
 

Posted Sun 05 Oct 08 @ 10:47 am
Ik snap der nog steeds niks van Wie wel weet hoe je die skins der op moet zetten dan moet die het ff melden want IN NORMALE TAAL want ik snap der geen ene moer van
 

Posted Wed 29 Jul 09 @ 7:54 am
Je demo versie van VDJ is al lang verlopen. Dus je zal de volledige versie moeten kopen voor we je terug kunnen helpen.

mvg

Solarius
 

Posted Thu 30 Jul 09 @ 7:36 am
markyooHome userMember since 2009
als je een skin wilt toevoegen moet je de map uit pakken bestanden bekijken/wijzigen en daarna moet je ze weer inpakken.
 

Posted Mon 14 Sep 09 @ 12:16 pm
djsdbHome userMember since 2008
volgens mij niet
 

Posted Thu 17 Sep 09 @ 10:31 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Het is heel simpel:
Je gaat hier naar Download, Plug-in, Skins en zoekt er ééntje uit (meer mag ook)
Klik dan op de gwenste versie (Mac of PC) en klik op UITVOEREN.
Je Skin zal automatisch opgeslagen worden in je map DOCUMENTEN en dan VIRTUAL DJ.
Je skin wordt niet opgeslagen op je C schijf onder PROGRAM FILES en dan VIRTUAL DJ.

Succes ermee.
 

Posted Fri 18 Sep 09 @ 8:00 am


(Old topics and forums are automatically closed)