Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: mac versus VDJ en Denon hc4500

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

heb dit weekend de echte test gedaan met VDJ en de Denon HC 4500 in combinatie met mijn Macbook op een fuif.
geen enkele crash, had in het begin geen 100% vertrouwen in deze manier van draaien (ik ben nog van de vroegere generatie met vinyl en cd'tjes) want het is en blijft een computer die het van het enen moment op het andere kan begeven.....maar dit is gelukkig niet gebeurd :-)
Het is wel wat aanpassen aan de manier van draaien, want vroeger wist ik alles zitten (op het uiterlijk) in mijn platenkoffers, maar nu moet ik wel de titels en of namen weten om iets te zoeken.
Maar het andere voordeel is natuurlijk de enorme verhuis die het vroeger teweeg bracht, nu enkel nog mijn controller laptop en een koffertje met kabeltjes.
enfin dit even gezegd zijnde, ik ben vol lof over VDJ met de Denon HC4500, nu nog de leds en tekst op mijn controller krijgen en het kan niet meer stuk :-)
 

Posted Mon 14 Apr 08 @ 3:21 am
Goed om te horen. Er wordt gewerkt aan native ondersteuning van de 4500 op de mac, waarbij de leds en display ook werken.
Ewout
 

Posted Mon 14 Apr 08 @ 10:22 am
uitstekend nieuws...ik sta al te springen :-)


 

Posted Mon 14 Apr 08 @ 2:51 pm


(Old topics and forums are automatically closed)