Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hoe regigstreer je timecode vinyl

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb timecode vinyl besteld en inmiddels in huis maar kan ze niet registreren. Wanneer ik in modify my profile timcode vinyl druk krijg ik de volgende melding: Sorry we can't find your TCV order in our database. Please check that your email is the one you used when you bought TCV. Ik snap er echt geen moer van ? Zou iemand me kunnen helpen hoe ik dit moet doen.

Met vriendelijke groet,

Ricardo
 

Posted Thu 10 Apr 08 @ 6:11 am
als je de virtualdj timecode aankoopt via de site moet je je emailadres ingeven, deze moet dezelfde zijn als in je profiel anders weet dat systeem niet dat jij als gebruiker het gekocht hebt. maar dat is nu te laat want je hebt ze al gekocht en je kan ze nu ni meer in je profiel zetten. Maar je hebt ze aangekregen dus is er eigenlijk geen probleem. Het aankopen van tcv heeft ook geen invloed op je status hier op het forum.

mvg
 

Posted Thu 10 Apr 08 @ 11:30 am
Ja dat is het zelfde, vandaar dat ik niet begreep dat ze niet geregistreed zijn. Maar goed geen probleem ik heb ze in huis. Ga van het weekend even kijken of ik het werkend krijg. Hoe werkt eigenlijk het systeem van status want ik zie bij jou en ewout een wereld bolletje staan. En ik ben van 2** naar 3** gegaan? Ben in iedrgeval blij dat het geen invloed heeft op me status op het forum. Bedankt voor de reactie,

mvg Ricardo
 

Posted Thu 10 Apr 08 @ 2:04 pm
die wereldbol kan je aanpassen in 'modify my profile' .
 

Posted Thu 10 Apr 08 @ 2:16 pm
Ok. Je zal me wel een mega trut vinden maar weet echt niet waar ik dat kan doen in modify my profile. Zou je me presies kunnen vertelen waar ik dat kan veranderen. Als ik naar modify my profile ga zie ik alleen mijn gegevens staan maar weet niet waar ik wat kan aan passen.

Mijn excusses ben niet echt handig in dit soort dingen.

Groetjes ricardo
 

Posted Thu 10 Apr 08 @ 3:00 pm
ge moet, show me on map aanvinken. Das in het eerste kaderke dat ge vind in modify my profile.
 

Posted Fri 11 Apr 08 @ 10:12 am


(Old topics and forums are automatically closed)