Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Random etc

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi
Kan ik een map random laten afspelen met VDJ en vooral hoe doe je dat. Hoe kan ik effecten invoegen na download =>plugins etc. Ergens een handleiding die vertelt hoe je je eigen VDJ kan customizen ???
En oh ja , als ik mijn mengtafel (denon) koppel met autofader start snoertjes naar mijn DN 4500 (denon), fadert dan VDJ automatisch mee zodat ik de perfecte opnames kan doen ?? Dus als ik hardware matig fader dat op pc volgt ?

Groeten Chris
 

Posted Sat 05 Apr 08 @ 9:21 am
Chris,
random af laten spelen kan, door de nummers eerst in de playlist te laden. Dan te klikken op het plusje tussen de browser en de playlist en hier te kiezen voor shuffle.
Effecten kun je dubbelklikken na het downloaden, deze installeren dan vanzelf (als het een exe bestand is) en anders in de plugin folder plaatsen (in geval van dll bestanden).
Met customixen, neem ik aan dat je de skin bedoelt, hier is een apart forum voor en onder downloads kun je de Developer sdk openen, hierin staat het een en ander uitgelegd.
Je kunt je Denon mengtafel koppelen met de 4500, mits je het juiste type mixer hebt (zie hiervoor de Denon manual). Je kunt dan met de crossfader op je mengtafel de crossfader van VDJ besturen.
Ewout
 

Posted Mon 07 Apr 08 @ 11:14 am


(Old topics and forums are automatically closed)