Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Update versie

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een paar jaar geleden een hercules dj console MK1 aangeschaft. Daarbij kreeg ik een cd rom met software van virtual dj. Ik wil mijn software nu updaten tot een versie waar ik timecode kan gebruiken. Hoeveel zou mij dit kosten?
Wanneer ik nu de oude versie installeer die ik bij mn console kreeg vraagt hij niet achter een licentienummer. Ik heb er zelf geen nr bij gekregen zodanig dat ik mijn software niet kan registeren.
Iemand raad?
 

Posted Thu 03 Apr 08 @ 10:11 am
Beste Piere,

Volgens mij zitter er geen 2 stereo inputs op de Hercule dj console. Dit zit wel weer op de MK2 verzie. Volgens mij is het wel mogelijk om het werkend te krijgen met een externe geluitskaart. Maar dan zal je deze weer appart aan moeten schaffen. Ook is het zo dat je beter om de soft ware van Virtual dj aan te schaffen want daar kan je veel meer me. De versie die geleverd word met de MK1 is eigenlijk een beknopte versie. Het is even een investering maar je grijgt wel waar voor je geld. Anders moet je de trail versie even down loaden om te kijken of je het wat vind. Daarna zou ik kijken of je op internet een 2e Hands MK2 kan kopen want daar zitten dan wel 2 stereo inputs op zodat je niet weer appart een externe geluitskaart nodig hebt. Als 3e heb je nog time code platen nodig van virtualdj. Heb ze zelf net besteld dus kan je niet vertellen wat mijn ervaring daar in is. Op het form heb ik wel begrepen dat het mega goed werkt. Wanneer je de de pro versie van vitual dj koopt kan je wel goed registreren en krijg je mega goede ondersteuning.

Wens je veel succes,

Met vriendlijke groet,

Ricardo
 

Posted Thu 03 Apr 08 @ 2:46 pm
De uitleg van Ricardo klopt.
Wil je tijdcode gebruiken heb je het volgende nodig:
- Geluidskaart met minimaal 2 stereo in en uitgangen (de Hercules Mk1 heeft alleen 2 stereo uitgangen)
- VDJ pro (kan je hier op de website aanschaffen, voor de prijs, klik op purchase in het menu)
- Tijdcode vinyls (kan je hier op de website aanschaffen) of tijdcode cds (gratis te downloaden)
Ewout
 

Posted Fri 04 Apr 08 @ 10:55 am
Ewout,

Ben blij dat de uitleg duidelijk was, Ben namelijk op Behringer BCD 3000 overgestapt omdat ik ook tegen dit probleem op liep. Tijcode vinyls zijn onder weg. En dan lekker testen.

Ricardo
 

Posted Fri 04 Apr 08 @ 3:33 pm


(Old topics and forums are automatically closed)