Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Factuur bij aankoop

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Het is zover , de laatste dag demo versie en sta op het punt VDJ pro aan te schaffen . Nu zou ik graag willen weten of ik een factuur kan bekomen van deze software op naam van bedrijf. En wat moet ik daar voor doen. En krijg ik na download een code die ik goed moet bewaren of hoe gaat dit precies.

Eeen beetje uitleg graag.
Dank bij voorbaat Chris
 

Posted Thu 27 Mar 08 @ 10:07 am
Beste Chris,

Gewoon kopen is mijn advies. Ik ben al jaren een zeer te vrede gebruiker van virtualdj. Het is al een tijd gelden dat ik het heb aangeschaft maar kan me nog goed herineren dat het heel makkelijk was. Volgens mij moet je gewoon bij je naam. Je naam van je bedrijf op geven. Betalen via je credit kaart, en hop binnen enkel minuten heb je code binnen en douwn louden. Daarna nog even goed registreren. En er kan niks meer fout gaan. Je krijgt als je betaald gewoon een factuur over de mail waar btw enz op staat. Je moet wel heel zuinig met je code om gaan en echt aan niemand geven want deze staat geregistreefd op jou als persoon. Dit betekend dus dat virtualdj alleen voor jou is. Je kan het medere malen douwn louden als je computer bv een keer crasht. Maar het is niet de bedoeling dat je het programma aan vriendjes geeft en zo. Ga er zorvuldig met deze dingen om dan zal je er zeker geen miskoop aan hebben. Was zelf in het begin een beetje angstig om te kopen op internet maar heb van deze jongens van virtualdje nog nooit spiijd gehad. Mega goede inverstering.

Met vriiendelijke groet,

Ricardo
 

Posted Thu 27 Mar 08 @ 6:33 pm
Je krijgt van de betaling een bevestiging per e-mail. Deze heb ikzelf uitgeprint en bij de boekhouding gedaan.
Ewout

ps, welkom als full version user
 

Posted Sun 30 Mar 08 @ 1:09 pm


(Old topics and forums are automatically closed)