Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Hercules Dj Console MK2 - Page: 4

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Jeg kan ikke lige finde nogle. Men det er det samme problem som jeg havde i starten.

Prøv at kontakte Pixmania, eller eventuelt Midtdata.dk, og spørg om de kan bestille en hjem til dig. Det er nok den eneste valgmulighed du har.:)
 

Posted Fri 03 Oct 08 @ 3:10 pm
RastaGHome userMember since 2007
Nu har jeg købt den med traktor software, men bruger vdj... så det er fint...
 

Posted Wed 08 Oct 08 @ 11:16 am
Godt nok:D
 

Posted Sun 12 Oct 08 @ 4:32 am
Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønte problemet ditt, men hvis jeg har forstått riktig så spiller headsettet det samme som høytalerene?

Hvis din MK2 fungerer likt som min mp3 controller, så skal du ha to knapper som styrer hvilket deck headsettet skal spille. En på hver side.


Har du prøvd å bytte disse?


Sjekk også at du ikke har byttet om headsettet og høytalerene etc. Det er veldig fort gjort :)



------------------------------


Jeg har præcis samme problem. Når crossfaderen er i venstre side, kan jeg høre det samme nr, som den spiller ud af højttaleren, og omvendt i den anden side. Nogle der kan hjælpe?
 

Posted Thu 06 Nov 08 @ 9:39 am
foffo1PRO InfinityMember since 2008
Hei Jeg Har En Hercules Dj mp3 controler som jeg prøver og koble opp mot vitaual dj trial men får det ikke til.

Og første gangen jeg startet opp programet søkte den gjenom marskinen etter musik og la dem inn i spillelista, åssen får jeg den til og søke en gang til nor jeg har lakt til ny musik på pcen
 

Posted Sun 16 Nov 08 @ 2:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)