Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DN-HC4500 config

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi hobby genoten,

Ik heb sinds dit weekend dus zo'n DENON 4500, prima spul tot hiertoe. Nu ben ik aan het kiezen welke sofware het beste past bij deze. Op dit moment draai ik op de demo versie en het lukt wel toch heb ik enkele vraagjes.
1. Hoe kan ik de funktie toetsen gebruiken ( Funktion keys ) of instellen op de 4500.
2.Ook de jogmode instellingen.
3.De loop instellingen A1-A2 en B <= configureren. Bij exit loop doet hij andere dingen dan wat gevraagd. Bij B<= verlaat hij nu de loop.

Deze zijn geheel anders dan de demosoftware van Denon zelf , bij Denon stonden ze perfect. Maar verder een zielig stukje software.

Ik krijg ook op de controller een led te zien waar op staat KEY ADJ ? Afregeling van toesten ? Begrijp het nog niet goed.

Kortom kunnen jullie mij al verder helpen met vermelde vraagjes? Als deze dingen kunnen ben ik er zeker van over te gaan naar de Full version.

Groeten en dank bij voorbaat.

Chris
 

Posted Mon 10 Mar 08 @ 12:01 pm
Als je de Denon in native support gebruikt (het vinkje aanzetten in het VDJ config menu), dan kan je geen aanpassingen maken aan welke knoppen welke functies besturen. Hier komt binnenkort een verandering in voor Full version users, er komt een mapper, waarbij je iedere knop aan iedere functie binnen VDJ kunt koppelen. Deze mapper is nu in Beta test.

Als je nu zelf buttons wil mappen, kun je gebruik maken van midi en je eigen mapping maken. Het enige nadeel van midi is dat de displays en de leds niet werken.

Key adj is de naam die Denon gebruikt voor Keylock: Je kunt de snelheid van een nummer (pitch) vernaderen, zonder dat de toonhoogte (key) verandert, oftewel, als je een nummer sneller laat afspelen krijg je geen smurfen stemmen.
Ewout

 

Posted Mon 10 Mar 08 @ 12:31 pm


(Old topics and forums are automatically closed)