Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DJ Console Rmx

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

DJ Console Rmx, deze zou vanaf maart in de handel verkrijgbaar zijn. zijn er soms al mensen die deze al hebben kunnen uittesten via hercules?? ik zou graag wat meningen hebben. op een ander forum heb ik al wel meningen gevonden, maar daar zitten ze altijd maar te zeiken over die jogwheels dat deze te klein zijn. en dat zegt mij niet veel. ik wil alleen weten of deze een verbetering is en een goede geluidskaart heeft....



 

Posted Thu 28 Feb 08 @ 5:15 am
hij ziet er in ieder geval wel vet uit, maar ik denk dat het nogal moeilijk is, aangezien alle knopjes zo goed als het zelfde zijn en de symbooltjes er best wel klein boven( of onder) staan..maar geen ervaring verder...
weet je de prijs wel al of ook nog niet? EDIT: ik heb eens eventjes gezocht, en gaat 350,- kosten (incl. draagtas ;) )

als je even googelt krijg je trouwens al aardig wat info hoor ;)
 

Posted Fri 29 Feb 08 @ 11:55 am
heb al demo's gezien, maar niks over hoe de toetsen werken! goed of niet, en de geluidskaart of die goed is of verbeterd, ze hebben het maar over dat kretsen met da wieltje en dat ze klein zijn , maar ik gebruik die nooit.. de huidige dj console moet ik soms 2 tot3 keer op play drukken eer hij werkt,daarom gebruik ik de toetsen op mijn laptop ...maar indien er nog ander of beter is wil ik het altijd wel weten.
m vr gr Albert
 

Posted Fri 29 Feb 08 @ 1:07 pm
ik hb de DJ Control MP3, en ik hoef maar 1x te drukken wil ik hem laten spelen of welke knop dan ook :o
 

Posted Fri 29 Feb 08 @ 3:15 pm
Ik zou even wachten tot ze hem ergens hebben staan, zodat je zelf kan bepalen of het wat voor je is.
Ewout
 

Posted Mon 03 Mar 08 @ 11:08 am


(Old topics and forums are automatically closed)