Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Pas op voor advertenties op marktplaats

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

arniejjPRO InfinityMember since 2008
Vanmiddag wilde ik op marktplaats de pro versie overnemen van iemand voor 50 euro. Ik stelde hem voor dat ik eerst de licence key wilde valideren. Toen hij deze uiteindelijk toch naar me wilde sturen, bleek het om een nep-serial te zijn die op alle cracksites staat. Hij doet zich voor als een erkende reseller die zijn serials zogenaamd via ip adres verkoopt: http://virtualdj.about.tc. Hiermee wil ik degene waarschuwen die een licentie via marktplaats willen kopen. Er is eigenlijk geen andere mogelijkheid dan het product via deze website te kopen.
 

Posted Wed 27 Feb 08 @ 1:02 pm
Klopt inerdaad, er komt misschien weer een boxed version, die je in de winkel kunt kopen. Wil je VDJ aanschaffen, doe dit dan hier op de website. Dit is snel en eenvoudig en dan ben je zeker van een goede afloop.
Als iemand anders je "zijn" versie aanbiedt is dit altijd illegaal: De licentie is persoonlijk en alleen voor degene die deze licentie (hier op de site) gekocht heeft. Verkopen of verhuren van een licentie is verboden. Gooi je geld dus niet weg en koop alleen hier op de site.

@arniejj: kun je de link posten van de aanbieding. Dan stuur ik een mail naar Marktplaats om de advertentie te verwijderen.
Ewout
 

Posted Thu 28 Feb 08 @ 11:17 am
arniejjPRO InfinityMember since 2008
 

Posted Fri 29 Feb 08 @ 5:19 pm
is gemeld bij het VDJ team, alleen zij (de rechtmatige eigenaar van de software) kunnen actie ondernemen.
bedankt voor je link.
Ewout
 

Posted Mon 03 Mar 08 @ 11:11 am
gigi07PRO InfinityMember since 2007
Heb Denon gekocht, ik wil nu men Hercules MK2 verkopen, mag ik dan die product key van VDJ meegeven (niet de pro versie natuurlijk)? Staat wel op mijn naam geregistreerd als MK2 gebruiker.
 

Posted Sun 09 Mar 08 @ 2:05 pm
Je mag die mk2 gewon verkopen. Vraag even het e-mail adres aan de koper van de console. Als je dan een bericht stuurt naar e-service kan jij aanvragen of de mk2 licentie overgezet kan worden van jouw e-mail adres naar het adres van de koper. Ik denk dat het wel handig is als de koper eerst zijn e-mail adres hier op de site registreerd.
Ewout
 

Posted Sun 09 Mar 08 @ 3:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)