Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Top 40 videoclips

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Elke maand kocht ik de Hitzone dvd's voor de videoclips.
Sinds de laatste hitzone 44 wordt er geen dvd meer bij geleverd.
Mixmash sucks voor de nederlandse markt.
Het is puur op de Engelse markt gebaseerd en heeft weinig tot niets wat in onze top 40 staat.

Wie weet waar je de clips kunt kopen die ook in onze nederlandse top 40 staan ?
 

Posted Mon 25 Feb 08 @ 2:12 pm
Je zou eens kunnen kijken naar promo only. Daarnaast heeft bijvoorbeeld pb sound ook een video abonnement, ik weet echter niet wat het is.

Ik heb ook een aantal van die Hitzone dvds, maar volgens mij mag je die niet in je video show gebruiken. Ik probeer nog wat oude hitzone cds / dvds te bemachtigen (voor deel 40).
Ewout
 

Posted Mon 25 Feb 08 @ 3:33 pm
PB sound is leuk voor een cafe maar niet voor een dj.

Zij werken met een soort van dongle.
Dat betekend dat je tijdens het abbonement de dongle nodig hebt om de clips af te kunnen spelen.
Maar wanneer je stopt met het abbonement dat ben je ook de videoclips kwijt omdat je de dongle moet inleveren.
Oftewel de clips worden nooit van jezelf.

Promo onlu is ook op de Engelse markt gericht.

Het zou mooi zijn als de nederlandse Mixmash ook zich ging richten op Nederland.
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 1:13 am
Dat klopt, geldt ook voor de muziek. Je huurt de bestanden, maar wat wil je ook voor dat geld? Ik koop naast mijn abonnement nog gewoon de Hitzone. Dancesmash en apres-ski cd's om mijn eigen collectie compleet te houden. Overigens was Hitzone 44 een dubbel cd omdat er een behoorlijke tijd tussen 43 en 44 zat. Volgens de cd zaak wordt 45 weer gewoon een enkele cd met DVD.
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 2:32 am
Goed nieuws Yourlive.

Bedankt
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 3:05 am
yourlive wrote :
Volgens de cd zaak wordt 45 weer gewoon een enkele cd met DVD.


Volgens de uitgever van de Hitzone cds, is het format blijvend veranderd en komen nu alleen nog dubbel cds uit, zonder dvd met clips. Tenminste dat las ik in een persbericht.
Ewout
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 11:41 am
djanthony wrote :
Het zou mooi zijn als de nederlandse Mixmash ook zich ging richten op Nederland.


Ik denk niet dat dat snel zal gebueren. Het enige dat ze in Nederland hebben is een (leeg?) verkoop kantoor, om te kunnen voldoen aan de regelementen. Maar je kunt ze natuurlijk eens een mailtje sturen. Als er maar genoeg zijn die dat doen, heb je kans dat ze toch een Nederlandse serie uit geven.
Ewout
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 11:44 am
Momenteel kijkt men nog op als ik een videoclip party draai maar dit zal komend jaar steeds gewoner worden.

Tja dan verwacht ik ook meer dvd's op de markt qua top 40 dvd's.
 

Posted Wed 27 Feb 08 @ 12:24 am


(Old topics and forums are automatically closed)