Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hc4500 instellingen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

gigi07PRO InfinityMember since 2007
hallo,

ik heb gisteren een denon hc4500 aangekocht en aangesloten.
Als ik nu speel in VDJ, valt de muziek altijd kort weg, dit is wel irritant... Daarvoor draaide ik met de MK2 en had ik er geen last van...
Van die Asio driver snap ik ook nie veel... heb dat al helemaal naar links gezet, dan helemaal naar recht maar het probleem blijft...

Wie kan me helpen?
 

Posted Sun 24 Feb 08 @ 7:01 am
Heb je van de Denon website de laatste firmware en drivers (1005) gedownload en geinstalleerd volgens de bijgesloten PDF file?
Ewout
 

Posted Sun 24 Feb 08 @ 9:36 am
gigi07PRO InfinityMember since 2007
Ja heb ik gedaan.
k heb men laptop geformateerd...
Dan heb ik in VDJ instellingen bij performances de presets helemaal links gezet en de latency op Auto.
Voorlopig geen last niet meer gehad van het probleem... hopelijk blijft het zo
Voor de rest werkt de denon prima op VDJ 5.07, ook de navigate voor door de muziekmappen te bladeren werkt prima.

Grtz
 

Posted Mon 25 Feb 08 @ 2:06 am
Ik heb alles in VDJ standaard laten staan (enkel HC4500 als controller gekozen).
Met de latency moet je zelf wat liggen spelen om alles goed te krijgen.

Nu speel ik er nog wat mee tot volledig overtuigd ben en dan schaf ik mij dit ding wel aan (tot nogtoe valt het héél goed mee)

Leuke combinatie - HC4500 + VDJ!
 

Posted Mon 25 Feb 08 @ 7:38 am
Hallo,

Ik heb sinds kort ook de Denon HC4500 in combinatie met de nieuwste update VDJ Rev7.
Ik heb ook de nieuwste drivers van Denon opgehaald (1005) en ik moet zeggen. Op zich ben ik best tevreden.
Slechts 2 kleine problemen welke volgens mij met instellingen zijn op te lossen, maar weet niet waar ik het moet zoeken.

1. Instarts
Ik vind de instarts wat traag. Wanneer ik op "play" druk ben ik van de DAC3 gewend dat de song direct instart. Nu is er een kleine vertraging en dat is knap lastig met inmixen.
2. Hikjes in audio
Soms heb ik last van hikjes in beide spelers wanneer ik deck A speel en tegelijk op deck B een song voorbeluister en cuepoint zoek. Als ik dan een "beetje freak" geven soms beide decks een kleine hik in de audio. Niet altijd maar soms, das dus zowel lastig als vervelend.

Wie kan me een richting geven welke instellingen ik moet nakijken?
THANX
 

Posted Fri 07 Mar 08 @ 2:35 pm
De vertraging tijdens starten kan komen door latency instellingen van de geluidskaart in de 4500. Je kunt deze latency aanpassen in het config menu, onder "Sound setup", hoe lager de latency, hoe beter de reactie, maar des te meer van je systeem wordt gevraagd.

De skips kunnen komen door de instellingen in het config menu onder performances. Zet de latency daar op auto en probeer verschillende instellingen van de performance slider en de vinkjes "Safe mode" en "Overclock". Wat de beste instellingen zijn kan ik niet zeggen, deze hangen namelijk af van je systeem
Ewout
 

Posted Sat 08 Mar 08 @ 7:11 am
gigi07PRO InfinityMember since 2007
'k had er ook last van... maar met de instellingen van men vorige post heb ik er geen last meer van... (intel duo core2)
Het kan inderdaad wat zoek werk zijn.
Over de toetsen ben ik bij mij wel tevreden, reageert wel vrij snel... kan mss aan pc liggen?

Grtz
 

Posted Sun 09 Mar 08 @ 1:52 pm


(Old topics and forums are automatically closed)