Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: geluidskaart

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi,
Weet iemand of de Creative Soundblaster Audigy2 5.1 pcmcai soundcard werkt met vdj ??
Ik draai al een tijdje met mijn dj controller en een hercules 5.1 usb adapter.
Ik wil een anderre usb audiokaart kopen maar kan door het bos de bomen niet meer zien.
Wie weet welke usb soundcard goed is?

MvG Edgard
 

Posted Thu 21 Feb 08 @ 2:37 am
hoi,
probeer de gigaport ag met 8 uitgangen. je kunt dan ook de sampler op een apart kanaal voor afluisteren en als je een mengpaneel met effecten hebt alleen aan de samples effecten toevoegen. je laat dan het origineel zoals het is, maar voegt bijvoorbeeld een beat met flange toe.
o.a. te verkrijgen bij bax-shop.nl
groet,

Erwin
 

Posted Thu 21 Feb 08 @ 10:48 am
Twee andere usb geluidskaarten zijn de Esi u46dj en Maya usb, beide rond de 100 euro.
Let op pcmcia is een speciale uitbredingskaart voor een laptop, dit is dus geen usb kaart.
Ewout
 

Posted Thu 21 Feb 08 @ 3:01 pm
 

Posted Thu 21 Feb 08 @ 4:23 pm
Die geluidskaart werkt zeker wel met VDJ. Maar je vraagt specifiek welke Usb geluidskaarten goed zijn, terwijl je een link opneemt naar een pcmcia geluidskaart. Het was alleen een waarschuwing.

Zelf zou ik meer voor een maya usb of een Esi u46dj gaan: TEn eerste ruisen die creatives behoorlijk, zeker over een grote installatie is dit goed hoorbaar. Ten tweede is de aansluiting tussen de pcmcia adapter en de uitgaande kabel, erg fragiel en dus kwetsbaar. Ik heb 3 pcmcia netwerk kaarten gehad, waarbij bij alledrie die connector stuk ging. Deze zijn niet los verkrijgbaar, dus kan je gelijk een hele nieuwe kaart kopen ipv een usb kabel van een euro.
Ewout
 

Posted Sat 23 Feb 08 @ 7:43 am


(Old topics and forums are automatically closed)