Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Talkover MK2 werkt niet bij broadcasting

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo

sinds kort ben ik trotse eigenaar van een Hercules DJ mk2 console samen met virtual-DJ v3.4.0.
Ik heb al geprobeerd aan broadcasting te doen via mijn PC en dat werk allemaal fijn maar mijn talkover werkt niet =D
Wanneer ik de mic insteek en er echt in schreeuw dan gaat het peak licktje branden dus de console heeft een signaal alleen wil mijn virtual DJ dat niet uitzenden... Hoe kan ik dit oplossen??

mijn input staat reeds op master+mic en mijn geluidskaart op Hercules DJ console MK.
Ik gebruik de lame encoder voor een shoutcast.

iemand een oplossing?

Grtz

Henk
 

Posted Sun 10 Feb 08 @ 1:39 pm
Henk,
staat de microfoon onder Windows aan en staat je Microfoon ingesteld als default opname device in het Windows mixer scherm?
Ewout
 

Posted Sun 10 Feb 08 @ 1:58 pm
mijn geluidskaart is een C-media kaart en daar staat bij geluidsopname de console geselecteerd.
Wanneer ik bij volumeregeling=>opties kijk dan kan ik als mixerapparaat de console selecteren. Bij afspelen staat: luidspreker, wave, SW-synthesyser en CD-speler. Bij opnemen staat er niets...

Grtz
Henk
 

Posted Sun 10 Feb 08 @ 2:20 pm
Gebruik je Vista of XP?
Ewout
 

Posted Mon 11 Feb 08 @ 11:19 am
XP SP2...

Grtz
Henk
 

Posted Tue 12 Feb 08 @ 9:37 am
Ondertussen weet ik al dat het aan de communicatie tussen het apparaat en de software ligt. Wanneer m'n mic in de gewonen mic ingang steek en die selecteer in Virtual DJ dan neemt hij wel geluid op. Mss ligt het aan de drivers van de MK2?
Ik zal eens proberen deze te updaten.

Grtz
Henk
 

Posted Tue 12 Feb 08 @ 3:04 pm
Ik heb de drivers nagekeken en ik zit met de recentste....
Aan wat kan dit in godsnaam liggen?

Grtz
Henk
 

Posted Sun 17 Feb 08 @ 3:57 am


(Old topics and forums are automatically closed)