Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: mp4 afspelen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dammiePRO InfinityMember since 2007
Hallo allemaal, kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om ook mp4 bestanden af te spelen? Momenteel wil dat niet. Net gedownload van itunes. Wellicht een plugin nodig? Groet en bedankt, Erwin
 

Posted Fri 25 Jan 08 @ 5:48 pm
Je dient de codec te downloaden en te installeren. Dan dien je in VDJ in het config menu onder "Codecs" de extentie mp4 toe te voegen (zonder punt, dus niet .mp4).
Ewout
 

Posted Sun 27 Jan 08 @ 9:04 am
dammiePRO InfinityMember since 2007
Nogmaals hallo en bedankt voor het antwoord. Helaas een spellingsfout gemaakt en ik bedoelde eigenlijk m4p bestanden. Deze zijn in itunes gewoon af te spelen maar nu virtual dj nog. Als ik opgeef dat hij daarvoor de quick time decoder voor kan gebruiken geeft het programma geen error meer maar starten doet ie ook niet. Wellicht een andere decoder nodig maar hoe installeer ik deze dan in virtual dj. Groet en bedankt maar weer (alvast dan)
 

Posted Mon 28 Jan 08 @ 4:06 pm
Hallo,

aangezien m4p bestanden beveiligd zijn kun je ze niet afspelen met VDJ
wat je wel kunt doen is een playlist met m4p's branden op cd ,
daarna diezelfde cd terug importeren als m4a of mp3
dan zal je ze zonder problemen kunnen spelen via VDJ
bewaar wel je originele mp4 bestanden , die zijn het bewijs dat je ze effectief hebt gekocht

groeten
 

Posted Tue 29 Jan 08 @ 12:37 pm
dammiePRO InfinityMember since 2007
Oke dan, ga er mee aan de slag. Nogmaals bedankt
 

Posted Tue 29 Jan 08 @ 2:20 pm
Waar kan je die extra codecs downloaden?
 

Posted Fri 01 Feb 08 @ 4:23 pm
Het snelste is het downloaden van een codec pack, hierin zitten verschillende codecs voor verschillende file types. Een voorbeeld is het K-Lite codec pack.
Ewout
 

Posted Sat 02 Feb 08 @ 9:34 am
Ah ok, het wordt dus niet hier op de site aangeboden.
 

Posted Sat 02 Feb 08 @ 3:45 pm
De codescs staan niet hier op de website, omdat ze van andere bedrijven zijn. Een codec pack is een verzameling van al deze losse codecs.
Ewout
 

Posted Mon 04 Feb 08 @ 11:13 am
dammiePRO InfinityMember since 2007
Ewout, mag ik je wederom hartelijk danken. Groet en tot de volgende uitdaging. Erwin
 

Posted Wed 06 Feb 08 @ 3:26 pm
Zoals altijd: Graag gedaan en veel dj plezier.
Ewout
 

Posted Thu 07 Feb 08 @ 11:25 am


(Old topics and forums are automatically closed)