Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: video mix

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

cazzeHome userMember since 2008
hallo iedereen.zit mee een paar probleemkes.
kwil mixe mee video maar het werkt nie krijg geen beeld.heb op active gedruk ma nix werkt.
2de vraag: heb in men pc vooraan een audi ingang en vanachter ma het lukt niet om in men hoofdtelefoon voor te beluisteren.tis ofterwel mijn koptelefoon dak kan gebruiken ofterwel mijn boxe ma nie samen
 

Posted Tue 22 Jan 08 @ 9:33 am
Ik denk dat als je eerst eens een duidelijke zinnen zou maken dat je meer hulp krijgt, want dit is echt niet te lezen / volgen. Over het voorbeluisteren met een mk2 / dj control zijn al tientallen posts geschreven. Zoek even op het forum.

Als je op het video config het enable vinkje aanzet, pent er een extra window waar de video in komt. Je dient dan een video file in een deck te laden en deze af te spelen, bijvoorbeeld een mpg bestand. Zorg er wel voor datje de juiste codec hebt geinstalleerd / geselecteerd in het VDJ config menu, voor het type bestand dat je gebruikt. Zo heb je een andere codec nodig voor een avi dan voor een vog bestand. Je kunt altijd eerst proberen of de video met windows media player af te spelen is.
Ewout
 

Posted Tue 22 Jan 08 @ 12:01 pm


(Old topics and forums are automatically closed)