Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: behringer djx 700

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

mechanoHome userMember since 2008
hallo mensen ik ben een dj die tot nu toe alleen nog maar met vinyl hebt gewerkt maar nu wil ik ook digitaal gaan ik ben vanplan virtual dj te kopen maar ik heb nu als setup :

2x numarks (direct driven)
1x behringer djx 700

ik wil weten of het mogelijk is om mijn DJX 700 aan te sluiten aan mijn pc ?
 

Posted Thu 17 Jan 08 @ 7:42 am
Nou eigenlijk is het net andersom: Je sluit je pc aan op je mengtafel, net als je een platen speler of cd speler op je mengtafel aansluit. Hiervoor heb je minimaal een 5.1 geluidskaart nodig. Deze heeft 2 stereo uitgangen, waarbij deck A binnen VDJ via uitgang 1 speelt en deck B op uitgang 2. Je gebruikt je mengtafel om te mixen, net als je nu je twee draaitafels gebruikt. Als je een mengtafel hebt met 4 ingangen (kunnen 2 schuiven zijn die omschakelbaar zijn tussen platenspelers en line) kun je zowel je pc als je draaitafels gebruiken.
Daarnaast kun je ook met je platen spelers VDJ besturen, kijk even hier voor meer info.
Je kunt hier van de website de demo versie downloaden. Dit is een volledige versie die 20 dagen werkt. Heb je nog vragen stel ze gerust.
Ewout
 

Posted Thu 17 Jan 08 @ 1:05 pm
mechanoHome userMember since 2008
thx voor alle info ,

maar ik heb nog 1 vraag moet ik nu het hele pakket virtual dj kopen of kan ik ook alleen de 2 VDJ platen kopen want dan koop ik VDJ gewoon online maar dan zit ik me te bedenken dan heb ik niet die 2 platen want dan download ik alleen het progamma en hoe moet ik dan men vinyl besturen.

ik heb nu namelijk het progamma virtual dj maar geen virtual dj vinyl kan ik die nu gewoon kopen en gebruiken of moet ik er nog apart hardware voor kopen om het te laten werken ?

alvast bedankt voor het andwoord :)

,Mechano
 

Posted Sat 19 Jan 08 @ 8:06 am
De demo van VDJ werkt maar 20 dagen, daarna dien je te beslissen of VDJ wat voor je is of niet. Als het je bevalt kun je VDJ hier op de website aanschaffen. Wil je ook gebruik maken van tijdcode, kun je deze gelijk meebestellen. Dus wil je tijdcode gebruiken, dien je zowel VDJ als tijdcode platen aan te schaffen.
Ewout
 

Posted Sat 19 Jan 08 @ 9:08 am


(Old topics and forums are automatically closed)