Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: draai knoppen gaan iedere keer terug

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

als ik met virtual dj een nieuw nummmer klaar zet om af te gaan spelen
dan gaan automatisch de draaiknoppen treble medium en bass weer terug naar de middelste stand
terwijl ik op mijn hercules mk2 de knoppen dicht heb staan weet iemand hoe ik dat kan tegen staan .
alvast bedankt voor de tips
 

Posted Mon 14 Jan 08 @ 11:12 am
Ik heb in een ander topic gelezen dat je de pro versie gebruikt. Vul eerst even je serie nummer in, dan kunnen we je helpen.
Ewout
 

Posted Mon 14 Jan 08 @ 11:22 am
dat is mijn volgende probleem
heb het 2e hands gekocht met softwhare maar serial nr is al in gebruik :-(
 

Posted Sat 19 Jan 08 @ 4:49 am
Heb je VDJ tweedehands gekocht of heb je een DJ console gekocht met VDJ erbij. In het eerste geval is het niet mogelijk. De VDJ licentie is een persoonlijke licentie die niet doorverkocht mag worden en alleen geldt voor degene die de licentie aangeschaft heeft. Lees de eula voor meer info. In dit geval ben je dus opgelicht door degene die je die licentie heeft verkocht.
In het geval van de DJ console: Degene die de Hercules console verkoopt, heeft geen recht meer op de licentie (die hort immers bij de console). Diegene dient het VDJ team via e-service een bericht te sturen dat de licentie overgedragen wordt van hem naar jouw (deze licentie zit gekoppelt aan je inlog hier op de website en je e-mail adres).
Ewout
 

Posted Sat 19 Jan 08 @ 8:56 am
beste ewout

ik heb een laptop en de hercules consol in een gekocht

bij de consol zit een cd met virtual dj de code die daar bij zit is al ingebruik

mvg peter
 

Posted Sat 26 Jan 08 @ 2:58 pm
bij die hercules zit de home, en niet de pro, dit was tog bij mij het geval
 

Posted Sun 27 Jan 08 @ 6:01 am
Klopt, bij de Hercules DJ control of Hercules DJ console Mk2, zit een speciale Hercules versie van 3.2. Deze kun je hier op de website upgraden naar de 3.4 versie (via download center).
Als je de dj console 2e hands hebt aangeschaft dient de verkoper een bericht naar e-service te sturen, dat de licentie van zijn account naar jouw account wordt overgezet (licentie zit gekoppelt aan het e-mail adres). De licentie hoort namelijk bij de console. Verkopp je de console dien je ook de licentie over te laten zetten.
Ewout
 

Posted Sun 27 Jan 08 @ 9:13 am
ga me best doen om een mailtje jullie kant op te laten gaan

maar ben bang dat ik de knoppen zelf terug moet blijven zetten

ieder geval bedankt voor je advies

mvg peter
 

Posted Sun 27 Jan 08 @ 3:00 pm


(Old topics and forums are automatically closed)