Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Maya 44

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Beste Dj's,

heb dus maya 44 op de computer hangen maar ik heb een probleem.
Heb dus de virtual dj 5.0 (gerrigistreerde versie) de soundsetup heb ik zo ingesteld:inputs time code (gebruik de time code cd's pro en de gewone) outputs external mixer, soundcart maya 44 (met de laatste nieuwe driver voor vista.
de maya 44 control panal staat zo als ingesteld monitor 1+2 en 3+4 inputs mute
en de input en autput op volledig open (wat betekenen die gang ?)
Nu het probleem is ik heb geen time code signaal en als ik automatiche setup doe krijg ik ook geen 100 % time code signaal.
dus ik kan nu wel een cue punt maken en starten maar ik kan niet terug naar mijn eerder ingesteld cue punt door dat die geen perfecte time code signaal krijgt weet hij niet waar hij zich bevind in de track denk ik.
wie kan er mij helpen
bedankt al vast
groeten dimitri
 

Posted Sat 05 Jan 08 @ 10:15 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
heb nu ook time code vinyl geprobeerd en hier het zelfde probleem 0 % signaal en als ik de de naald verder op de vinyl zet neemt hij ook niet het juiste stuk in de mp3 track zelf nu ben ik wel radeloos
 

Posted Sat 05 Jan 08 @ 12:05 pm
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
van morgen met een frisse kop mijn technics aangesloten met de virtual dj time code vinyl en nu heb ik aan beide kanten wel time code signal.
maar met de cd spelers krijg ik nog altijd geen time code signal binnen.
ik gebruik de Denon Dn-S3500 (2) waar kan ik nu nog fout zitten ?



groeten
dimi
 

Posted Sun 06 Jan 08 @ 3:02 am
Heb je de pro grade tijdcode mp3s gedownload, deze hebben een lagere signaal sterkte dan de normale mp3. Vooral in pro cd spelers Denon 1000s / 3500s en Pioneers 800 / 1000 is het signaal te hard.
Ik heb de inputs van de Maya (usb) niet helemaal open staan, maar ongeveer op de helft.
Kies in de tijdcode setup voor advanced view: Zet dan Software riaa uit (als je cd spelers gebruikt en aan als je je draaitafels gebruikt). Het kan ook zijn dat je links en rechts hebt omgedraaid, dit kan je testen door het vinkje bij "Invert stereo" aan of uit te zetten.
Zelf gebruik ik de auto config nooit, ik stel de volume en silence slider met de hand in.
Ewout
 

Posted Mon 07 Jan 08 @ 12:30 pm


(Old topics and forums are automatically closed)