Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Laptop

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi ik ben op zoek naar een laptop om mijn dj console mk2 op te hangen en zo verder op mijn mengpaneel en boxen enzo...
Maar heb bang dat een laptop dit niet aankan, zijn er mensen die een laptop gebruiken voor virtual dj? En wat voor specificatie's hebben deze toestellen en verloopt alles er vlot mee?

Alvast bedankt
greetz
 

Posted Thu 27 Dec 07 @ 1:28 pm
RaZZleHome userMember since 2005
De meeste nieuwe laptops kunnen dat makkelijk aan hoor.

Ik draai zelf VDJ op een 2 jaar oude Acer met een Centrino 1.7 ghz en tijdelijk maar 512 mb erin. Met de DJ console MK2 erop en een externe harde schjf erop aangesloten draait het als een zonnetje.
 

Posted Sat 29 Dec 07 @ 3:46 am
Joop3mPRO InfinityMember since 2007
Heb ook een Acer, met 1,7 Ghz.... 2Gig intern en een externe HD. Zowel voor Video als audio met de MK2 werkt het TOPPIE !!!!

Joop
 

Posted Sun 30 Dec 07 @ 5:20 am
Bedankt voor de info, ik moet dus niet onnodig duizende euro's gaan spenderen aan een laptop om dit degelijk te laten draaien.
De eerste dualcore processors zullen dit dus zeker aankunnen.

greetz
 

Posted Tue 01 Jan 08 @ 10:28 am
Geluid afspelen kan zelfs een laptop van bijna 5 jaar oud.
Maar.....wanneer je ook met video gaat spelen komen er andere eisen om de hoek kijken.
Een laptop met 2 gig intern is zeer wenselijk.
Verder zou ik van alle laptops afblijven die shared geheugen gebruiken wat betreft de videokaart.
Het is even zoeken maar in de prijsklasse van zo'n 1000 euro heb je mooie laptops met een videkaart met 512 mb die GEEN shared geheugen heeft.

Suc6
 

Posted Wed 02 Jan 08 @ 11:45 pm


(Old topics and forums are automatically closed)