Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Geluid bij mk2 console

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

williewHome userMember since 2007
Goeiedag aan allen,

Ik heb dus een mk2 console. Hij werkt, maar ik hoor mezelf enkel mixen in de hoofdtelefoon. Als ik gwn mijn mk2 verbindt met de pc via usb poort, dan heb ik geen geluid vanuit men pc. Kan iemand mij helpen hoe ik het opkomende liedje kan horen in de hoofdtelefoon en het andere laten afspelen door mijn boxne van mijn pc ?

Ps: Ben maar een beginnende virtual dj gebruiker
Groetjes

Wil.
 

Posted Thu 27 Dec 07 @ 6:09 am
RaZZleHome userMember since 2005
misschien ten overvloede, maar: heb je de driver van hercules (juist) geinstalleerd?
 

Posted Sat 29 Dec 07 @ 3:51 am
wielliew, als je een console hebt vul dan even je serienummer in in je profiel, via de knop "modify my profile". Dan kan iedereen zien dat je een console hebt.
Als eerste dien je de juiste instellingen in het Hercules config panel en in VDJ doen, zie hier voor meer info. Dan sluit je hoofdtelefoon aan op de console en sluit je je boxen ook aan op de console (en dus niet op je pc).
Ewout
 

Posted Sun 30 Dec 07 @ 2:03 pm
ingweHome userMember since 2007
Sorry voor het storen mensen maar ik heb een mk2 gekocht en ik heb deze volledig geinstalleerd het enigste wat mij nog niet is gelukt is het feit dat ik deck a op output1-2 wil hebben en deck b op output 3-4 want momenteel hoor ik mijn mix op 1-2 en op 3-4 mijn koptelefoon hoe kan ik dit oplossen?
en jasper
groet
 

Posted Sat 19 Jan 08 @ 5:06 am
Ga even naar het config menu, selecteer het sound card tabblad. Kies hier voor het figuurtje met een mengpaneeltje ipv een speaker en een hoofdtelefoon.
Ewout
ps, lees ook de bij VDJ geinstalleerde handleiding eens, hierin staat bovenstaande ook beschreven
 

Posted Sat 19 Jan 08 @ 8:59 am
ingweHome userMember since 2007
ik heb voorgaande gedaan en kanaal1en2 doen het prima maar kanaal 3en4 die gaan nog altijd mee met de hoofdtelefoon... en de hoofdtelefoon werkt nu ook niet meer hoe hij zou moeten.... namelijk deck a en deck b geven allebei deck b, als ik hem op mix zet (mijn hoofdtelefoon) dan speelt deck a en als ik het op split sta dan split hij het en dit zowel op kanaal 3en4 als op mijn hoofdtelefoon...
Wat moet ik doen

greetz jasper
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 9:10 am


(Old topics and forums are automatically closed)