Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: mk 2 console

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

kan er mij iemand vertellen waar je de mk2 console kan kopen in de buurt van kortrijk heb al een versie gekocht in september de mp3 console maar je kan er geen hoofdtelefoon op aan sluiten en zo geen goeie mixen maken dus zou ik graag een nieuwe kopen maar ik zit nog een beetje in twijfel de mk2 of de bcd2000 of bcd 3000 van behringer maar waar kan je de mk2 kopen of de bcd in de buurt van kortrijk
 

Posted Wed 26 Dec 07 @ 10:54 am
camielHome userMember since 2006
Hej,

Ik verkoop mijn hercules mk2. Hij is 1 jaar oud en werkt nog perfect. Hij is nooit getransporteerd en hij is altijd in een rookvrije ruimte geborgen geweest. Ik heb het kassaticket, de doos, de kabels en het cd'tje nog. Ik woon in Antwerpen. Je kan hem altijd eens komen testen. Voor €150 is hij van jou. --> camielvannoten@hotmail.com

CVN
 

Posted Wed 26 Dec 07 @ 12:27 pm
ik zou liever zelf een nieuwe kopen antwerpen is een beetje ver en ik ben niet zo aan 2dehands sorry maar toch vriendelijk bedankt maar liever zou ik weten waar je 1 kunt kopen in de buurt van kortrijk
 

Posted Thu 27 Dec 07 @ 4:02 am
Je kunt ipv een mk2 ook gewoon een 4.1 geluidskaart aanschaffen. De mk2 is namelijk een mp3 console met ingebouwde 4.1 geluidskaart. Een dergelijke geluidskaart kost maar een paar tientjes.
Ewout
 

Posted Sun 30 Dec 07 @ 1:38 pm


(Old topics and forums are automatically closed)