Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Download versie VDJ

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo iedereen
Een newbie hier,...
Heeft iemand reeds de download versie gekocht ? Waren er "problemen".
Kan je met de trial versie ook Video's mixen?
Ik zit momenteel aan dag 7, gelukkig nog enkele dagen te goed, maar ik ben er meer en meer van overtuigd om de Full versie aan te kopen
Wie trek mij over de streep ?


Vele vragen maar alvast bedankt voor jullie antwoorden
mvg
Werner
 

Posted Tue 18 Dec 07 @ 12:45 pm
Ik heb de volledige versie al in 2003 gekocht. Het aanschaffen gaat snel en zonder problemen. Nadat de betaling bij VDJ binnen is ontvang je een e-mail, met hierin je serie nummer. Als je dit serie nummer hier op de website invoert onder "modify my profile" is de dowload gelijk beschikbaar.
Met de demo kun je ook video mixen. De demo versie is hetzelfde als de volledige versie, de demo is echter maar 20 dagen te gebruiken.
Ewout
 

Posted Wed 19 Dec 07 @ 12:58 pm
Joop3mPRO InfinityMember since 2007
Heb vorig jaar de volledige versie gekocht, na eerst 20 dagen (!) geprobeerd te hebben. Inderdaad geen probleem. Nadat de betaling binnen is kun je de zaak keurig invullen en krijg je je nummers beschikbaar.

Joop
 

Posted Sun 30 Dec 07 @ 5:23 am
Ik heb in januari 2007 mijn VDJ pro versie gekocht, en ik heb nog nooit problemen gehad. Je kan altijd de laatste nieuwe versie downloaden, met jou persoonlijk paswoord.

Zelfs als je computer crasht, kan je zonder problemen VDJ opnieuw downloaden. De serial is wel heilig. Zorg dat je deze nooit verliest.
 

Posted Wed 09 Jan 08 @ 4:24 pm


(Old topics and forums are automatically closed)