Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem bij aansluiten mk2 console

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,
Een collega van mij heeft net een pc gekocht en daarbij een hercules MK2 console. Ik wil hem helpen met de aansluitingen maar het lukt mij ook niet. Hij wil namelijk de mix horen door zijn versterker. Maar telkens we aan de knop van de koptelefoon (om voor te beluisteren)draaien reageert het geluid door de versterker net hetzelfde.
Dus hoe kan men dit oplossen? Zodat je zoals bij een gewoon mengpaneel kunt voorbeluisteren door de koptelefoon , en ondertussen de mix door de boxen speelt.
Dit moet toch lukken? Of heb je daar twee geluidskaarten voor nodig?
Wie kan ons helpen? Ik post dit maar op het forum want mijn collega weet nog niets af van computers.
Alvast bedankt.
 

Posted Mon 10 Dec 07 @ 10:05 am
Deze vraag is al veel vaker beantwoord. Zoek even op het forum op mk2 en hoofdtelefoon. Je kunt ook in deze blog kijken voor meer info.
Je hebt een 4.1 geluidskaart nodig (2 geluidskaarten wordt niet ondersteund in de Hercules DJ console versie van VDJ). Waarschijnlijk heb je de versterker op de verkeerde uitgang van de console aangesloten, of niet de juiste instelling in het Hercules config menu geselecteerd.
Ewout
 

Posted Mon 10 Dec 07 @ 1:46 pm
Alvast bedankt voor de reactie. Ik ga deze week nog eens langs bij mijn collega. Op hoop van zegen!
 

Posted Mon 10 Dec 07 @ 3:38 pm


(Old topics and forums are automatically closed)