Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ DJ Control MP3 probleem... - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

persoonlijk koop ik niets waar sweex op staat, maar dat is mijn eigen keus. Ik kan niet zeggen of die goed is of niet. Het kan best zijn dat de drivers niet met je pc werken oid. Maar normaal gesproken zou je met die geluidskaart voor kunnen luisteren.
Ewout
 

Posted Mon 17 Dec 07 @ 12:50 pm
Dank je wel! ik weet nu waar ik aan toe ben je hoort wel wanneer ik hem heb (heb al 17,50) dus schiet al op!
 

Posted Tue 18 Dec 07 @ 9:32 am
 

Posted Tue 18 Dec 07 @ 9:49 am
De muse pocket is geen topkaart (qua drivers en geluidskwaliteit), maar ik heb verschillende gebruikers gehoord die hiermee prima resultaten behaalden. Voor die prijs is het geen verkeerde aankoop.
Ewout
 

Posted Wed 19 Dec 07 @ 11:45 am
Hmmm ik hoop maar dat ie het dan goed doet... nouwja binnen 7 dagen kan ik hem altijd nog trug sturen...
ik weet bijna wel zeker dat ik hem heb na de kerst vakantie...!!! maar ik zoek wel even verder :P
 

Posted Fri 21 Dec 07 @ 6:59 am
PS. ik ga deze kerst vakantie naar de stad (denhaag) vragen of ze me daar een goeie soundcard aanbieden... heb nu inmiddels 32 euro dus hopelijk vind ik er 1

Gr. Robin
 

Posted Sun 23 Dec 07 @ 2:45 am
 

Posted Sun 23 Dec 07 @ 5:30 am
Ik heb bij die site ene digitaal fototoestel gekocht. Deze was bij hun verreweg het goedkoopst. Het toestel werd erg snel geleverd en ik vond de service ook netjes. Dus ik deel je mening niet.
Ewout
 

Posted Sun 23 Dec 07 @ 11:24 am
Ik zal daar wateven over vertellen...

Ik zag die hercules Muse Pocket ik mog hem bestellen en toen stond er dat ik hem alleen maar met een creditcard kon bestellen en bij total stond er iets van 72euro watik dan moest betalen...

en nog wat ik heb een trust 5.1soundcardmaar ik kan nog steeds niet voor beluisten (dan hoor ik hem nog over me speakers) ik moet hem namelijk op front en raer aansluiten... endanhou ik nog line in en sub/cent over!
 

Posted Mon 24 Dec 07 @ 9:00 am
Je sluit je speakers aan op front, je hooftelefoon op rear, in het Hercules setup scherm kies je voor dj mode en in het VDJ config menu kies je ook voor 4.1 mode, kies je de juiste geluidskaart en selecteerd het icoontje met de mixer en de hoofdtelefoon. Zie hier voor meer info, deze setup staat ook beschreven in de manual van versie 3.4.
Ewout
 

Posted Mon 24 Dec 07 @ 11:08 am
Ja dat begrijp ik (zij ik ook al tegen me vader maar hij geloofde me niet) maar dan nog dit probleempje ik heb best wel ouwden boxjes (suround set) en daar moet je 2 stekkers inolugge (dus in front en in rear) en mag deze niet verkopen of ruilen...
 

Posted Tue 25 Dec 07 @ 2:01 am
is dit een 4.1 setje, bijvoorbeeld een subwoofer waar de versterker in zit en 4 losse satelliet luidsprekertjes? Als dit het geval is dien je de rear gewoon niet aan te sluiten. Dan sluit je je hoofdtelefoon aan op de rear uitgang.
Ewout
 

Posted Wed 26 Dec 07 @ 6:55 am
Jadat begrijp ik ik heb namelijk est ouwe boxjes daar moet je em op front en rear.... maar ik ben van plan om al de DJ COnsole mp3 te verkopen en de DJ Console (MK1) te kopen ...
 

Posted Wed 26 Dec 07 @ 10:30 am


(Old topics and forums are automatically closed)